امیرمهدی نظری/ صبا؛ متاسفانه باید پذیرفت که هر گیمی قرار نیست موفق باشد و پلههای ترقی را بالا برود. استودیو «راکستدی» و «وارنر» در دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی اعلام کردن که بازی «Suicide Squad: Kill the Justice League» با انتشاراپیزودهای۷و ۸ در فصل چهارم خودش به پایان میرسد.
سرانجام با انتشار آخرین آپدیت، این بازی بالاخره به لایو سرویس خود پایان داد. از جمله دلایل این شکست میتوان به، داستان بسیار بد، گیمپلی کسلکننده و از همه بدتر پایان غیرقابل انتظارش نام برد. تمام این موارد، طوفانی از مشکلات بودند که در نهایت باعث شکست این بازی شدند. بر اساس گزارشهای مالی منتشر شده،«وارنر» برای این گیم متحمل خسارتی ۲۰۰ میلیون دلاری شد.
در پایان هم با سرهم کردن یک کاتسین (که یک جلد کامیک بوک بود) داستان بازی به پایان رسید. این نوع پایانبندی، عملاً توهینی به شعور مخاطبان این بازی بود. چون در انتها مشخص شد که هیچکدام از اعضای لیگ عدالت که در طی بازی کشته شدند، واقعی نبوده و گیمرها سرکار بودند!
با در نظر گرفتن این نکته، که داستان این بازی ما را مجبور به کشتن کاراکترهایی کرد که برای گیمرها دوستداشتنی بودند، سقوط این بازی و فروش کم آن چندان غیرقابل پیشبینی نبود. ظاهراً این پایانبندی هم قرار بوده تلاشی باشد برای دلجویی از گیمرها. البته تلاشی بیهوده مثل فیلم «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» که بعد از فاجعهای که فیلم قبلیاش یعنی «آخرین جدای» به بار آورده بود، در تلاش بود تا مسیر بیهوده رفته را جبران کند.
این آخرین شکست در صعنت گیم نخواهد بود، اما آیا استدیوهای دیگر از این شکست درس خواهند گرفت؟
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است