«مایا هاک» میگوید که برخی تهیهکنندگان بر اساس میزان دنبالکنندگان بازیگران در شبکههای اجتماعی فیلمها را تولید میکنند. او در یکی از قسمتهای اخیر پادکست «شاد غمگین گیج» (Happy Sad Confused) میگوید با این حال اهمیتی به اینستاگرام نمیدهد.
هاک میگوید: «برای من اینستاگرام اهمیتی ندارم. اینستاگرام افتضاح است. اما محض اطلاع شما میگویم اگر میزان معینی دنبالکننده داشته باشید، میتوانید ساخته شدن فیلم را تضمین کنید. مرز گیجکنندهای است.»
او اضافه میکند که که چندین «کارگردان باهوش» را میشناسد که از تهیهکنندگان میخواهند پیش از تولید یک پروژه میزان دنبالکنندگان بازیگران در اینستاگرام را بسنجند.
بازیگر سریال «چیزهای عجیب» توضیح میدهد: «به حذف اینستاگرام فکر میکنم، اما بعضی از کارگردانها به من میگویند: «فقط بدان وقتی برای فیلمی با بعضی تهیهکنندگان بازیگر انتخاب میکنم، برگهای به من میدهند که در آن میزان دنبالکنندگانی که بازیگران باید داشته باشند را نوشتهاند. بعد میگویند: «پس اگه اینستاگرام خودت را پاک کنی و این میزان دنبالکننده را از دست بدهم، بازیگرانی را انتخاب میکنم که این فقدان را جبران میکنند.»
او تأکید میکند که همچنان کارگردانانی وجود دارند که به این اعداد توجهی نمیکنند: «و من این افتخار را داشتهام که با سه نفر از این افرار همکاری کنم… با «کوئنتین تارانتینو» در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود»، با «بردلی کوپر» در فیلم «مایسترو» (Maestro) و با «وس اندرسن» در «استروید سیتی».
«ال فنینگ» پیش از هاک گفته بود که نقشی را در یک چندگانه بزرگ به دلیل نداشتن دنبالکننده اینستاگرام کافی از دست داده است: «یک بار برای فیلمی بزرگ نقشی را به دست نیاوردم – و شاید دلیلش این نبوده باشد اما تنها بازخوردی که شنیدم همین بود – چون در آن زمان به اندازه کافی دنبالکننده اینستاگرام نداشتم.»
نشر اول سی نما
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است