به گزارش صبا، اداره کل بازرگانی صدا سیما مهمترین کرسی مدیریتی سیاستگذاری و برنامه ریزی اجرای تبلیغات رسانه ای کشور است که ضمن تعهد بر تکلیف قانونی درآمدزایی بودجه سازمان صداوسیما نقش تاثیر گذاری در معرفی و حمایت از تولید کنندگان صنایع داخلی، بنگاه های اقتصادی، صاحبان کسب و کار و صنعت سینما دارد.
مدیرکل جدید بازرگانی صدا سیما، که پیش از این به مدت سه سال سکان معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان را در اختیار داشته، دانش آموخته دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و از مدیران با سابقه رسانه ملی است که سالیان گذشته مسئولیت های مختلفی از جمله مشاور اجرایی و رئیس حوزه ریاست سازمان، عضوهیات امناء صندوق بازنشستگی، عضو هیات مدیره شرکت صوتی و تصویری سروش و مدیرکل سیستم های فنی صداوسیما را بر عهده داشته است.
عملکرد برنا فیروزی در مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به ویژه حوزه تقویت منابع مالی وزارت و فدراسیونهای ورزشی در سالهای ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳ حکایت از رشد قابل توجه اعتبارات دارد.
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است