یونس بهرامی/صبا؛ طبیعتا چیزی که این همه مخاطب را پای توییچ میکشاند بهخاطر بخش آنلاین همیشه روبهتکامل این بازی است که هنوز هم راکاستار از آن پشتیبانی کرده و داستان و مراحل حدید به آن میافزاید. اما هنوز هم رقم ۲۵.۸ میلیون ساعتی که ضبط شد و ۱.۴ میلیارد ساعتی که در سال ۲۰۲۴ تماشا شد یک رقم شگفتانگیز است، و نشان میدهد چقدر پتانسیل جیتیای ۶ در جابهجایی رکوردها بالاست.
از جیتیای که فاکتور بگیریم، از دیگر بازیهای پربازدید این شبکه لیگ آو لجندز، والورنت، فورتنایت و کال آو دیوتی بود که به ترتیب ۱.۱۸ میلیارد ساعت، ۸۰۴ میلیون ساعت، ۵۳۹ میلیون ساعت و ۴۵۱ میلیون ساعت تماشا شدند.
در مجموع، در سال ۲۰۱۴ محتواهای مربوط به بازیها ۱۵.۶ میلیارد ساعت تماشا شدند و این پلتفرم ماهانه میانگین ۱۰۵ میلیون بازدیدکننده دارد.
در فوریه، به دنبال تعدیل نیروهای گستردهی سال پیش، دن کلنسی رییس توییچ از برنامههای این کمپانی برای ۲۰۲۵ پرده برداشت.
طبق این برنامهها قرار است اپلیکیشن موبایلی توییچ بهبود یافته و برای «بیشتر» استریمرها وسایل درآمدزایی را هموار کند، از جمله اینکه بتوانند گزینهی «اشتراک» داشته تا هر کس خواست مثل کانالهای یوتیوبی مشترک ویدیوهای آنها شود.
این در حالی است که استریمرها معمولا باید به موقعیت خاصی میرسیدند تا ابزارهای درآمدزایی برایشان فعال میشد. امسال اما قضیه فرق میکند و استریمرها میتوانند به محض شروع سراغ درآمدزایی بروند که نه فقط برای استریمرها بلکه برای توییچ هم (که سهمی از آن را برای خودش برمیدارد) سودآور است.
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است