کارگردان بازی: Clair Obscur حاصل کسالت بود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۶:۵۸

کارگردان بازی: Clair Obscur حاصل کسالت بود!

حوصله‌سررفتن گاهی خوب است، خصوصا اگر باعث تولید نقش‌آفرینی بسیار تحسین‌شده‌ای مثل Clair Obscur: Expedition 33 شود.

یونس بهرامی/صبا:  بله، گیوم بروش، کارگردان بازی، وقتی حوصله‌اش در یوبی‌سافت سر رفت فکر ساخت این بازی به سرش زد.

به گزارش بی‌بی‌سی، بروش وقتی داشت در کمپانی فرانسوی سازنده‌ی اساسینز کرید و اسپلینتر سل کار می‌کرد «دنبال ساخت چیزی متفاوت» بود اما با الهام از یکی از بازی‌هایی که با آن بزرگ شده بود: فاینال فانتزی.

بروش در ردیت یک تاپیک جدید ایجاد کرد و دنبال نیروی تازه‌نفس برای ساخت بازی می‌گشت. جنیفر ودبرگ‌ین به یکی از درخواست‌های او برای جذب صداپیشه جواب داد و اول هم به‌عنوان صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی ظاهر شد. اما بعدا به نویسنده‌ی ارشد تغییر شغل داد. آهنگساز بازی هم، لورین تستارد، برای بند Bandcamp کار می‌کرد و تا حالا روی هیچ بازی ویدئویی‌ای کار نکرده بود. بروش می‌گوید «تیم ما از آدم‌های کارکشته تشکیل نشده بود اما آنقدر بااستعداد بودند و شور و هیجان برای پروژه داشتند که جبران می‌شد.»

بازی Clair Obscur: Expedition 33 دو هفته‌ی پیش منتشر شد و به‌سرعت ۱ میلیون نسخه فروخت. از آنجا که با عرضه‌ی غافلگیرکننده‌ی ریمستر الدر اسکرولز ۴ همزمان شده بود این نگرانی وجود داشت که تاثیر منفی روی فروش این بازی بگذارد، ولی خطر از بیخ گوش گذشت

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار

پربازدیدها