یونس بهرامی/صبا: شرکت استودیو۷۱ (Studio71) که در امور محتوای دیجیتال کار میکند، اخیرا سرویس پارسل (Parcel) را راهاندازی کرده، سرویسی مبتنی بر هوش مصنوعی که به سازندگان شبکههای اجتماعی کمک میکند در توزیع و اشتراکگذاری محتوا روی پلتفرمهای مختلف اجتماعی و آنلاین کارشان راحتتر شود.
پارسل با ابزارهای هوش مصنوعیاش به کمک سازندگان، اینفلوئنسرها و دیگران میآید تا راحتتر ویدیوها را فرمت کرده و روی پلتفرمهای مختلفی مثل یوتیوب، تیکتاک و شورت و ریلهای اینستاگرام آپلود کنند. اینگونه آنها راحتتر به برندها و شرکتهای تبلیغاتی برای کمک به اقتصاد خلاق متصل میشوند.
آدام بوراستین، یکی از مدیران عامل استودیو۷۱، میگوید «ما پارسل را ساختیم تا گسستی که بین سازندگان، برندها و شرکتهای رسانهای در زمان انتشار مطلب روی پلتفرمهای مختلف ظاهر میشود از بین برود. با کمک هوش مصنوعی پیشرفته، پارسل بطور پویا فرمت و متادیتای ویدیوها را برای هر پلتفرم تنظیم میکند، بنابراین شرکای ما میتوانند همهی وقتشان را صرف تولید محتوایی بهتر کنند».
استودیو۷۱ اطمینان خاطر داده که محتوای سازندگان مطابق با قوانین مطلوب برندها و شرکتهای تبلیغاتی رسانههای جریاناصلی است. سود پارسل به بخش بک اند میرسد [Back End: بخش بنیادین یک پروژه که از دسترس عموم و مصرفکنندگان آن محصول نامرئی است، مثل کارخانهای که از وسایل آن برای مونتاژ خودرو استفاده میکنند] و بعد از ثبت و اندازهگیری عملکرد محتواسازان کارآییاش بهتر میشود.
ماریسا موروز، معاون بخش تکنولوژی و محصولات این استودیو میگوید «پارسل با ساخت ابزار یکپارچهی مبتنی بر هوش مصنوعی، به اشتراکگذاری هر ویدیو در پلتفرمهای مختلف را سادهتر میکند و لازم نیست مشتریان درگیر ویرایش ویدیوها شوند.»