امیرمهدی نظری/صبا: دو شخصیت اصلی این بازی راههای جدید و متفاوتی را برای بازیکنان باز میکند تا با روش دلخواهِ خود به مراحل بازی را تجربه کنند. چه مخفیانه و چه پر سر و صدا درگیر شدن در نبردها که هر کدام جذابیت خود را دارند. با این حال، نباید روی این عنوان آب زر ریخت و آن را بی نقص دانست.
هیاهوی انتقادات از سوی طرفداران که در تمام طول زندگی این فرچایز وجود داشته، حجم اضافه همیشگیِ سری «Assassin’s Creed» است. از داستان های بی هوده و حوصله سر بر فرعی گرفته، تا مأموریتهای فرعیِ سخت گذر و تکراری که در این بازی نیز کاملا مشهود هستند. اما بحث ثابت درباره این بازی حرکات پارکور و مکانیک «خارج شدن از موقعیت» («ejecting») است که در این بازی بسیار بهبود داشته. اگرچه شرکت «Ubisoft» وعده انتشار آپدیت اختصاصی برای پارکور را تا پایان این ماه داده، به نظر میرسد یک آپدیت کوچک تر در همین مسیرِ بهبود سازیهای پارکور منتشر شده است.
همانطور که «Ropotopolous»، یوتیوبر معروف، در ویدیو جدید خود در یوتوب به نمایش گذاشت، مکانیکِ پارکور بازی, روان تر و نرم تر شده و انیمیشنها نیز بهبود قابل توجهی داشته اند. این تغییرات پس از آپدیت ۱٫۰٫۴ در بازی اعمال شده اند. این آپدیت اما, قرار بود فقط یک کوئست رایگانِ جدید و رفعِ برخی باگ ها را شامل باشد. جالب اینجاست که حتی در پچ نوت های این آپدیت نیز حرفی از بهبود سازی پارکور نبود. با این حال، منابع تأیید کرده اند که اصلاحات و فیکس های درخواستیِ بازیکنان درباره مکانیک «ejecting» نیز به اجرا درآمده است.
به نظر میرسد که بخشی از این آپدیت که قرار است به زودی به صورت کامل منتشر شود, آماده بود و توسعه دهنگان این بخش کوچک را در این آپدیت اخیر منتشر کردند و در توییتر نیز اعلام کردند که «تیم توسعه دهندگان پارکور ما نتونستن جلوی خودشون رو بگیرن و یه بهبودسازی جزئی برای حفظ ارتفاع عمودی در حین پارکور آزاد اضافه کردن. قرار است بهبود های بیشتری مثل بهبود سازی های مکانیک «ejection» و یک سری تنظیمات دیگه هم در این آپدیت بعدی منتشر شود.»