عرفان بیگی/صبا؛ این ارائه با یک تریلر سینمایی آغاز شد که در آن، یک کالسکه توسط موجودی پرنده مورد حمله قرار میگیرد. بدون هیچ وقفهای، تریلر وارد گیمپلی میشود و (Ciri) را در حال بررسی لاشهی کالسکه نشان میدهد. از همان ابتدا، کیفیت بصری خیرهکننده است.
در کنار GTA 6 ، Witcher 4 را میتوان یکی از نخستین بازیهای کاملاً نسل نهمی دانست. CD Projekt تأیید کرد که این دمو روی کنسول استاندارد PlayStation 5 و با فعال بودن Ray Tracing اجرا شده است.
در این دمو، با اسب همراه Ciri به نام Kelpie آشنا میشویم، یک اسب سیاه براق با زین قرمزی که با لباس مشکیقرمز Ciri هماهنگ است. هنگام سوارکاری، موتور فیزیکی بهروزشدهی بازی به نمایش درمیآید؛ حرکات Kelpie با وزن واقعی شبیهسازی شدهاند و حتی عضلات بدنش هنگام تاختزدن بهوضوح دیده میشوند؛ جزئیاتی که سطحی تازه از واقعگرایی ایجاد کردهاند.
دوربین سپس عقبنشینی میکند و محیط طبیعی اطراف را به نمایش میگذارد. با بهرهگیری از نسخه ۵٫۶ موتور Unreal Engine و فناوری Nanite foliage، پوشش گیاهی از جمله درختان، چمنزار و بوتهها با تراکم بالا و جزئیات فوقالعاده رندر شدهاند، آن هم بدون هیچ محدودیتی در فاصلهی ترسیم (Draw Distance).
در ادامه، Ciri به یک بندر شلوغ میرسد. در این بخش، تعاملپذیری دنیای بازی برجسته میشود. در بازار شلوغ، مردم گرد آمدهاند تا نمایشی با حضور یک خرس تماشا کنند، و Ciri از میان جمعیت عبور میکند. او به مردی که جعبهای پر از سیب حمل میکند برخورد میکند، که باعث میشود چند سیب به زمین بیفتد و آن شخص واکنش طبیعی نشان دهد. حتی جزئیاتی مانند توانایی انداختن سکه در کاسهی یک گدا بهصورت روان و بدون وقفه، به حس زندهبودن این دنیا عمق میبخشد.
گرچه هنوز هیچ تاریخی برای عرضهی Witcher 4 اعلام نشده، اما تأیید شده که این بازی آغازگر سهگانهی جدیدی در دنیای Witcher خواهد بود. این پروژه یکی از سه عنوان در دست ساخت از این مجموعه است؛ دو عنوان دیگر عبارتاند از ریمیک کامل نسخهی اول بازی (۲۰۰۷) و یک بازی چندنفره با کد رمز Sirius که توسط زیرمجموعهی آمریکایی CD Projekt یعنی The Molasses Flood در بوستون در دست توسعه است.