یونس بهرامی/صبا: با اضافه شدن این کشورها، اچبیاو مکس به زودی در ۱۰۰ بازار جهانی در دسترس خواهد بود. از ماه ژوئیه، محتوای این سرویس در این کشورها شامل آثار اچبیاو، استودیوهای وارنر برادرز، دیسی استودیوز و تولیدات اختصاصی مکس خواهد بود. از جمله این آثار میتوان به «فیلم ماینکرفت»، مجموعه فیلمهای هری پاتر، «آخرین بازمانده از ما»، «نیلوفر سفید»، «پیت»، «پیسمیکر» و سریالهای آینده مانند «تسک» و IT: Welcome to Derry اشاره کرد.
محتوای ورزشی اچبیاو مکس در برخی کشورهای منتخب شامل تورنمنتهای تنیس مانند اوپن استرالیا، رولان گاروس، ویمبلدون و اوپن آمریکا خواهد بود. همچنین تورهای بزرگ دوچرخهسواری مانند جیرو دیتالیا، ووئلتا اسپانیا، تور دو فرانس و تور دو فرانس زنان و رویدادهای مهم ورزشهای زمستانی نیز پخش خواهند شد.
همانند سایر کشورها، این سرویس در دو طرح استاندارد و پریمیوم ارائه خواهد شد.
«جیبی پرت»، مدیرعامل و رئیس بخش استریمینگ و بازیهای جهانی وارنر برادرز دیسکاوری گفت: «گسترش جهانی اچبیاو مکس به پیشرفت این سرویس کمک میکند.»
وی افزود: «پس از این ۱۲ کشور، چند بازار دیگر نیز تا پایان سال جاری به جمع اضافه خواهند شد و در آلمان، ایتالیا و بریتانیا نیز اوایل سال آینده راهاندازی انجام میشود. هر بازار جدید، جایگاه اچبیاو مکس را به عنوان مقصدی جهانی برای بهترینهای سرگرمی تثبیت میکند.»
وارنر برادرز دیسکاوری فصل اول سال ۲۰۲۵ را با ۱۲۲.۳ میلیون مشترک استریمینگ به پایان رساند که افزایشی ۵.۳ میلیونی نسبت به فصل قبل نشان میدهد. اما در حالی که این شرکت با کاهش کلی کسبوکار و بدهی نزدیک به ۳۸ میلیارد دلاری دست و پنجه نرم میکند، روز دوشنبه اعلام کرد که به دو نهاد سهامی عام تقسیم خواهد شد: یکی متمرکز بر استریمینگ و تولید محتوا و دیگری متعهد به سرگرمیهای مرسوم تلویزیونی.