به گزارش صبا، لین تائو، مدیر مالی سونی، در جلسه اخیر پرسش و پاسخ با سرمایهگذاران گفت: «انتظار داریم انتشار این بازی تا پایان سال مالی اتفاق بیفتد» اما بلافاصله تأکید کرد: «این یک تعهد رسمی نیست و هنوز تصمیم قطعی اعلام نشده است» تائو همچنین به این نکته اشاره کرد که در صورت لغو پروژه، نیاز به بازنگری در پیشبینیهای مالی سونی وجود خواهد داشت. این اظهارنظرها در حالی مطرح میشود که اخبار متعددی از وضعیت نابسامان Bungie، کاهش استقلال این استودیو و ادغام بیشتر آن با PlayStation Studios منتشر شده است. Marathon از زمان رونمایی، با چالشهای متعددی مواجه بوده است: از واکنش منفی بازیکنان به نمایش گیمپلی گرفته تا اخبار مرتبط با سرقت هنری و حتی تعویق نامحدود در زمان انتشار. این مسائل باعث شده چشمانداز روشنی برای آینده این بازی متصور نباشد و حتی اگر در نهایت عرضه شود، بعید به نظر میرسد بتواند تصویر منفی فعلی را به سرعت تغییر دهد یا به موفقیت قابلتوجهی دست پیدا کند.
اما فقط دو هفته بعد از عرضه، سازندگان به قولشان عمل کردند و یک آپدیت بزرگ و اساسی منتشر کردند؛ حالا بعد از تمام کردن داستان اصلی، میتوانید درجه سختی را بالا ببرید و در مودهای Abyss و بعد از آن Oblivion با دشمنان قویتر و چالشهای تازه روبهرو شوید. این یعنی حتی اگر بیلد قدرتمندی ساخته باشید، دیگر خبری از له کردن راحت دشمنان نیست و مجبورید به فکر زنده ماندن و تغییر استراتژی باشید!
جذابیت آپدیت همین جا تمام نمیشود؛ تیم سازنده اعلام کرده قرار است سیستمهای دفاع و ارتقای آیتمها را عمیقتر و متنوعتر کند تا بتوانید بیلدهای خلاقانهتری بسازید و مجبور نباشید هر آیتم جدید را جایگزین قبلی کنید. حتی قرار است یک اندگیم شبیه به Path of Exile به بازی اضافه شود، همراه با سیاهچالهای بیپایان و محتوای بیشتر. یک بسته الحاقی بزرگ و رایگان و حتی سیستم کرفتینگ هم در راه است!
اگر از Diablo 4 خسته شدید یا دنبال یک چالش واقعی با آپدیتهای سریع و هیجانانگیز میگردید، Hell Clock را حتماً امتحان کنید؛ بهزودی ممکن است به بازی موردعلاقهی جدیدتان تبدیل شود!