وضعیت جسمانی محمد دلاوری رو به بهبود است/ تدارک فصل دوم «مدیر مسئول» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۷
محمدعلی صدری‌نیا در گفتگو با صبا:

وضعیت جسمانی محمد دلاوری رو به بهبود است/ تدارک فصل دوم «مدیر مسئول»

سیدمحمدعلی صدری‌نیا تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «مدیر مسئول» در گفتگو با صبا از محوریت برنامه و ساخت فصل دوم آن گفت.

سید محمدعلی صدری‌نیا تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «مدیر مسئول» با اجرای محمد دلاوری که هر جمعه‌ ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار تلویزیون خبرگزاری صبا درباره وضعیت جسمانی دلاوری که دچار کسالت شده و در بیمارستان بستری بود، گفت: محمد دلاوری مرخص شده و کسالتش رو به بهبود است و قرار است ادامه ضبط برنامه «مدیر مسئول» را که در این دو هفته متوقف شده بود با اجرای وی از پایان این هفته مجدد آغاز کنیم.

کارگردان «مدیر مسئول» درباره محوریت این برنامه توضیح داد: در هر قسمت از برنامه سراغ یکی از افراد سیاسی می‌رویم و روایت نزدیک‌تری از شخصیت آن‌ها را به بیننده نشان می‌دهیم تا مخاطب امکان قضاوت پیدا کند که آیا این مدیر نسبت به حوزه کاری خودش مسئولیت‌پذیر است یا خیر.

وی از تولید فصل دوم «مدیر مسئول» خبر داد و گفت: فصل نخست «مدیر مسئول» ۲۶ قسمت است و تاکنون ۲۲ قسمت از آن پخش شده است البته همزمان در حال تدارک و پیش تولید فصل دوم نیز هستیم و تلاش می‌کنیم برای مشکلاتی که در حین فیلمبرداری فصل اول با آن‌ها مواجهه بودیم، تمهیداتی داشته باشیم همچنین که تصمیم داریم آیتم‌هایی به برنامه اضافه کنیم تا بتوانیم در موضوعاتی که مطرح می‌کنیم توان قضاوت مهمان را به مخاطب دهیم.

صدری‌نیا از نحوه برخورد مهمانان که افراد سیاسی آن‌ها را تشکیل می‎دهند با فضای برنامه توضیح داد: برای هماهنگی‌های مهمانان دچار مشکل بودیم و باید آن چیزی را که در ذهنمان بود برایشان توضیح می دادیم زیرا برخلاف همیشه که وارد یک استودیو می‌شدند و گفتگویی در حدود یک ساعت داشتند در «مدیر مسئول» باید در یک فضایی میدانی حاضر شوند. هرچه جلوتر رفتیم برنامه توانست فضای خودش را به مهمانان معرفی کند تا آن‌ها نیز با گارد کمتری در این برنامه حاضر شوند.

وی افزود: یکی از مسایلی که با آن مواجهه بودیم آن بود که نباید برنامه به فضای تبلیغات نزدیک شود و ما تلاش کردیم این مرز باریک را حفظ کنیم حتی از زمانی که کشور وارد فضای انتخابات شده است ما به سراغ نمایندگان مجلس نرفته ایم به این دلیل که به روح کلی برنامه آسیب وارد نشود و این تصور ایجاد نشود که برنامه قرار است سراغ نمایندگان رود و یا در انتخابات تبلیغاتی انجام دهد.

صدر‌ی‌نیا در پایان درباره بازخورد مخاطبان تصریح کرد: استقبال و بازخوردها در شبکه‌های اجتماعی، سامانه پیامک و تماس‌هایی که با روابط عمومی صدا و سیما گرفته می‌شود خوب و با نگاه مثبت همراه بوده است و مخاطبان از فضای متفاوتی که برای مهمان‌ها فراهم می‌شود استقبال کرده‌اند ضمن آنکه بینندگان مانند هر برنامه دیگری انتقاداتی داشته‌اند که سعی کردیم آن‌ها را در قسمت‌های بعدی لحاظ کنیم.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۹/۷۸۷/۰۹۳/۵۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۴/۰۵۰/۷۸۴/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۴/۱۷۵/۳۰۳/۰۰۰
  • استاد
    ۹۳۵/۶۸۵/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۰۲/۹۷۰/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۷/۰۷۲/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۷۹/۵۶۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۴۱/۸۶۰/۰۰۰