قصه‌گویی نقطه‌قوت «از سرنوشت» است/ سریال‌ها حداقل ۶۰ قسمتی باشند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
مجید واشقانی در گفتگو با صبا:

قصه‌گویی نقطه‌قوت «از سرنوشت» است/ سریال‌ها حداقل ۶۰ قسمتی باشند

مجید واشقانی که این شب‌ها با «از سرنوشت» روی آنتن شبکه دو است، از بازی و نقش متقاوتش در این سریال می‌گوید.

مجید واشقانی بازیگر «از سرنوشت» که شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شود در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا از حضورش در این سریال گفت: در سریال «از سرنوشت» کاراکتری به نام «افشار» را بازی می‌کنم و در تمام سه فصل این سریال نیز حضور دارم. در فصل سوم نقشی را ایفا می‌کنم که تاکنون تجربه نکرده بودم و به لحاظ سنی با خودم بسیار متفاوت است همچنین که یکی از ویژگی‌های خوب شخصیت «افشار» این است که سریال را با حضور او آغاز و با همان هم تمام می‌کنیم.

وی افزود: «از سرنوشت» سریالی قصه‌گو است، فراز و نشیب‌های دراماتیک خوب دارد و درباره چند کودکی است که در جریان این سه فصل همراه خانواده‌های خود درگیر اتفاقاتی می‌شوند. محمدمهدی سلطانی فیلمنامه بسیار خوبی نوشته است، محمدرضا خرمندان و علیرضا بذرافشان کارگردانان کاربلدی هستند و من شانس این را داشتم که در تمام فصول این سریال حضور داشته باشم.

بازیگر سریال «آنام» درباره ۶۰ قسمتی بودن سریال «از سرنوشت» ذکر کرد: من سریال‌هایی را که در تعداد قسمت‌های کم ساخته می‌شوند، متوجه نمی‌شوم و از نظرم سریال‌ها باید حداقل ۶۰ قسمت باشند همچنین که در حال حاضر استاندارد دنیا نیز به سمت ساخت و عرضه سریال‌های طولانی رفته است اما ما سریال‌های کوتاه می‌سازیم و هم بدون تبلیغات آن را عرضه می‌کنیم که باعث دیده نشدن سریال‌ها می‌شود.

واشقانی اضافه کرد: بخش زیادی از تبلیغات سریال‌ها برعهده تلویزیون است و در ابتدا باید در تمامی شبکه‌‌ها که هرکدام مخاطب خود را دارند سریال را تبلیغ کنند زیرا مهم نیست که کار از کدام شبکه پخش می‌شود چون در نهایت برای تلویزیون است اما کاری که در حال حاضر تلویزیون انجام می‌دهد این است که فقط از یک هفته قبل پخش هر سریالی چند تیزر پخش می‌کند که به عقیده من این اشتباه و حرمت نگذاشتن به کار خودش است.

بازیگر سریال «ماتادور» تاکید کرد که اگر قرار است سریال‌های بد ساخته شوند بهتر است آنتن‌ تلویزیون خالی بماند تا اینکه مجموعه‌های خوب هم به اصطلاح پا سوز آن سریال‌های بد شوند و در میان مردم دیده نشوند.

واشقانی در پایان تصریح کرد: «از سرنوشت» سریال قصه‌گویی است و به همین دلیل امیدوار هستم که مردم دوستش داشته باشند.

«از سرنوشت» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو پسر بچه که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

این سریال در ۶۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌ الله صدیق نگاشته شده است. محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان نیز کارگردانی این ۳ فصل را برعهده دارند که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    132/271/835/500
  • مست عشق
    54/070/366/500
  • سال گربه
    35/792/142/500
  • بی بدن
    35/619/960/500
  • آسمان غرب
    6/006/495/000
  • ایلیاجست‌وجوی‌قهرمان
    5/184/663/500
  • آپاراتچی
    5/159/083/500
  • نوروز
    3/553/600/500
  • پرویزخان
    3/373/987/000
  • نیلگون
    پیش فروش 600/000