فرصت شناسی برندهای مُد در بحران کرونا/ ماسک فشن بزنید! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۲
در هفته مد پاریس روی داد؛

فرصت شناسی برندهای مُد در بحران کرونا/ ماسک فشن بزنید!

با گسترده شدن شیوع ویروس کرونا، تعدادی از برندهای حاضر در هفته مد پاریس از ماسک‌های صورت خاص و گران‌قیمت خود رونمایی کردند.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیووددریپورتر، با وجود گسترده شدن سایه بحران ویروس مرگبار کرونا بر ۴۷ کشور دنیا و ابتلای بیش از ۸۰ هزار نفر در سراسر جهان به این بیماری، هفته مد و لباس پاریس همچنان در این شهر در حال برگزاری است. با این وجود و متاثر از این فضا، برخی برندهای حاضر در این صنعت اقدام به طراحی و عرضه نسخه‌های ویژه از همراه این روزهای مردمان جهان یعنی ماسک‌های صورت کرده‌اند.

مارین سره، طراح یکی از برندهای حاضر در هفته مد پاریس از جمله افرادی است که مدل‌های خود را به همراه طیف متنوعی از ماسک‌های صورت روانه صحنه کرد و تعدادی از اینفلوئنسرهای حاضر در این رویداد با زدن این ماسک‌ها بر دهان جلوی دوربین خبرنگاران و عکاسان حاضر شدند و برند تولیدکننده آن را تبلیغ کردند.

این ماسک‌ها با همکاری کمپانی «Airinum» که در زمینه آلودگی هوا فعالیت می‌کند، تولید شده است و فروش آنلاین آن از هفته آینده آغاز می‌گردد. البته یکی از سخنگویان این کمپانی، زمان آغاز این پروژه را بسیار قبل‌تر از بحران اخیر خواند و گفت جزییات آن به زودی منتشر خواهد شد.

«Airinum» پیش از این نیز گفته بود به دلیل همزمانی رونمایی از این محصولات و شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان با یک جهش در میزان تقاضا مواجه شده است. این ماسک‌های خاص قیمتی بین ۶۹ تا ۹۹ دلار دارند و به دلیل حجم سفارش بالا، ظرفیت درخواست برای خرید آن تا ماه آپریل پر شده است.

سره که در سال ۲۰۱۷ برند «Futurewear» خود را تاسیس کرده قبلا در خانه‌مدهای چون الکساندر مک‌کویین، دیور و بالنسیاگا فعالیت داشته است. او در ماه نوامبر سال گذشته نیز از خط ماسک‌های آلودگی هوای خاص خود برای فصل پاییز/زمستان ۲۰۱۹ رو نمایی کرد که فیلترهای آن با همکاری شرکت فرانسوی R-PUR تهیه می‌شد و قیمت هرکدام از آن‌ها ۵۷۵ دلار بود. هیچکدام از آن محصولات هم‌اکنون موجود نیستند.

ویروس کرونا تاکنون در صنعت مد قربانی‌های زیادی داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به لغو شدن هفته‌های مد در شانگهای و بیجینگ چین و سئول کره‌جنوبی اشاره کرد. در هفته مد میلان نیز برند آرمانی تصمیم گرفت برای محافظت از جان افراد، شوی خود را در یک سالن خالی اجرا کند و آن را به صورت زنده از طریق پلتفرم‌های آنلاین نمایش دهد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰