«شهربازی» می‌تواند تبدیل به برند شود/ تغییر در محتوای برنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷
سهیل سلیمانی در گفتگو با صبا:

«شهربازی» می‌تواند تبدیل به برند شود/ تغییر در محتوای برنامه

تهیه‌کننده برنامه «شهربازی» با اشاره به اینکه این مسابقه مابه‌ازای بیرونی در میان برنامه‌های تلویزیون ندارد، دلیل استقبال مخاطب از این برنامه را نگاه نو آن دانست.

سهیل سلیمانی تهیه‌کننده برنامه «شهربازی» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا با اشاره به استفاده از المان‌های فرهنگ ایرانی در ساخت برنامه «شهربازی» گفت: در ابتدا میزان مشارکت اعضای خانواده نسبی بود و بیشتر بازی را فردی پیش‌بینی کرده بودیم اما به مرور تصمیم‌گرفتیم مشارکت اعضای خانواده را بیشتر کنیم و در نهایت چند روز مانده به پخش تصمیم بر این شد که بازی از حالت فردی به سمت مشارکت جمعی اعضای خانواده تغییر کند. به این صورت هم اهداف ماندن در خانه و پیش‌برد برنامه‌های «نوروز خانه» شهرداری تهران محقق می‌شود و هم مردم را سرگرم می‌کنیم.

وی افزود: «شهربازی» با مولفه‌های فرهنگ ایرانی و هدف مشارکت همه اعضای خانواده برای شرکت در مسابقه روی آنتن رفت و اکنون نیز راه خود را ادامه می‌دهد.

تهیه‌کننده «شهربازی» با بیان این مطلب که اگر تصمیم بر ادامه‌دار بودن برنامه باشد تغییراتی ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: ما تصمیم نداریم کل شاکله مسابقه را بر هم بزنیم. بسته به زمان پخش تفاوت‌هایی در ساختار خواهیم داشت اما فرم مسابقه ثابت است، بازی اسم فامیل باقی می‌ماند و در کنار آن مسابقه‌های جدید اضافه می‌شود. با توجه به نیاز هر دوره‌ای که برنامه در آن پخش می‌شود، تغییراتی هم درمحتوا خواهیم داشت. به طور کلی نگاه نویی به برنامه داریم تا بتوانیم مخاطب را در کنار خود حفظ کنیم‌‌. چراکه حفظ بیننده مهم‌ترین چیز در یک برنامه تلویزیونی است.

سلیمانی در پایان «شهربازی» را دارای ظرفیت برای تبدیل‌شدن به یک برند در تلویزیون ارزیابی کرد و تصریح کرد: «شهربازی» تا به حال مابه‌ازای بیرونی نداشته که این خود یکی از دلایل استقبال مخاطبان از این برنامه است. تقلید و کپی‌برداری از برنامه‌های دیگر ممکن است با کسب موفقیت همراه باشد اما مخاطب خاطره اولین برنامه را در ذهن دارد درحالی که تولید برنامه‌ای ‌که موضوع نویی دارد با اقبال عمومی همراه می‌شود. اگر مدیران شبکه و تلویزیون به ما اعتماد کنند، «شهربازی» می‌تواند به‌سرعت به یک برند موفق تلویزیون تبدیل شده و جذب مخاطب کند.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰