آیین معارفه سرپرست روابط عمومی معاونت صدا برگزار شد/ رشد ۲۰ درصدی مخاطبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۰

آیین معارفه سرپرست روابط عمومی معاونت صدا برگزار شد/ رشد ۲۰ درصدی مخاطبان

مراسم معارفه سیداحمدرضا صدر سرپرست جدید روابط عمومی معاونت صدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، در پی انتصاب سیداحمدرضا صدر از سوی مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی به عنوان سرپرست روابط عمومی معاونت صدا، مراسم معارفه وی در محل سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد.

حمید شاه آبادی معاون صدا در این مراسم در سخنانی با تشکر از تلاش های روابط عمومی معاونت گفت: آنچه ما امروز شاهدش هستیم به همت تلاش همه شما صورت گرفته است. آقای فاتحی آنچه در روز اول تصدی تحویل گرفته با آنچه امروز تحویل می دهد ، تفاوت دارد. به طوری که زیر ساخت ها و بستر خوبی برای کار فراهم شده است و از آقای صدر هم تشکر می کنم که قبول زحمت کردند.

وی تصریح کرد: معتقدم ما بایستی قدردان زحمت های انجام شده باشیم. اینکه اینجا نشسته ایم ، معنایش این است که دیگران برایش زحمت کشیدند و به اینجا رسیده است. کار در رادیو به سختی انجام شده است، بنابراین درست نیست که نسبت به گذشته ها نا سپاسی کنیم.

معاون صدا خطاب به مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما اظهار کرد: سهم این مجموعه نه به خاطر من، بلکه به خاطر نقشی است که این حوزه در درگاه انتشار پیام دارد. رادیو درگاه انتشاری است که مخاطب با فراغ بال و در حین کار، می تواند آن را دریافت کند و با آن ارتباط برقرار کند. اوج دریافت پیام توسط مخاطب در رادیو، زمانی است که وی آن را همراه با خلاقیت ذهنی خود دریافت می کند، گاهی دو شنونده که در کنار هم هستند هر کدام مطلبی را از رادیو دریافت می کنند که می تواند با هم متفاوت باشد.

وی خطاب به همکاران روابط عمومی شاغل در معاونت صدا بیان کرد: حق الناس فقط این نیست که ما پول کسی را ندهیم. حق الناس بزرگتری در کل بدنه رادیو وجود دارد. اینکه آیا اثری که در رادیو خلق شده به همان اندازه عرضه و ارائه می شود ؟ آیا توانسته ایم بستر لازم را برای مخاطبی که تشنه دریافت محتوا است فراهم کنیم؟

معاون صدا با ناکید بر اینکه تهیه کننده ها باید از همه خلاقیت های موجود استفاده کنند، ادامه داد: اینکه برنامه، شنونده و مخاطب بیشتری داشته باشد مهم است اما مهمتر اینکه همین برنامه در بین مردم شناخته شده باشد و این مهم از وظایف روابط عمومی است.

شاه آبادی از همکاران روابط عمومی معاونت صدا خواست که عزم خود را جزم کرده تا آن طور که شایسته رادیو است، برنامه ها دیده شود.

آمار ها، نشان از رشد رادیو دارد

محمد حسین رنجبران مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما، با تبریک ۲۰ درصدی افزایش آمار مخاطبان برنامه های رادیویی در نوروز، به معاون صدا و خانواده رادیو گفت: در شرایط انتشار ویروس کرونا که مردم در خانه نشسته اند و اولین گزینه شان برای سرگرم شدن و پر کردن اوقات فراغت شان با تلویزیون است باز این آمار نشان دهنده رشد رادیو است.

وی افزود: ۶۰ درصد انرژی ما به خاطر هجمه های بیرونی گرفته می شود که این نشان دهنده این مهم است که سازمان صدا و سیما موثر است.

رنجبران تصریح کرد: گاهی برنامه هایی را از رادیو به لحاظ محتوایی شنیدم و غبطه خوردم که ای کاش این برنامه ها از آنتن سیما پخش می شد و بهتر می توانست در فضای مجازی دیده شود.

رنجبران با بیان اینکه آقای شاه آبادی ظرایف و سخت گیری های خود را دارند و بعد از جلسات متعدد آقای صدر را انتخاب کردند، اظهار کرد: از آقای صدر می خواهم که برنامه های پر محتوای رادیویی بیشتر دیده و شنیده شود.

شناسایی ۳۷۰۰ عنوان برنامه رادیویی

سیداحمدرضا صدر، سرپرست روابط عمومی معاونت صدا نیز در سخنانی گفت: شاید فکر کنیم که در حق رادیو اجحاف می شود نه این طور نیست. هر هنری جایگاه خود را دارد و هنر برنامه سازی رادیو نیز از این قاعده مستثنی نیست. در حال حاضر ۳۷۰۰ عنوان برنامه رادیویی تولید می شود که یکی از وظایف ما انعکاس، معرفی و شناساندن همین هاست. بایستی برندسازی صورت بگیرد. اگر قرار است کار بکنیم وظیفه داریم که جهادی کار کنیم و با نیت کار انجام دهیم.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری نسبت به «کار» بیان کرد: اگر برای خدا کار کنید، دیده می شود. شهید حججی به خاطر اخلاصی که داشت دیده شد و همین اخلاص در مراسم تشیع شهید سلیمانی محسوس است.

تقویت درگاه های انتشار

در ابتدای جلسه، حامد فاتحی مدیر سابق روابط عمومی معاونت صدا گفت: این ششمین تجربه مدیریتی من بوده است. حضورم در معاونت صدا نکات ارزشمندی را به من آموخت و ایامی را در کنار نجیب ترین، کارآمدترین و مظلوم ترین همکاران سپری کردم.

فاتحی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در مدت زمان مدیریتش در روابط عمومی معاونت صدا از شاه آبادی به خاطر موافقت برای حضورش در صف و مجموعه برنامه سازی تشکر کرد.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۹/۷۸۷/۰۹۳/۵۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۴/۰۵۰/۷۸۴/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۴/۱۷۵/۳۰۳/۰۰۰
  • استاد
    ۹۳۵/۶۸۵/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۰۲/۹۷۰/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۷/۰۷۲/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۷۹/۵۶۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۴۱/۸۶۰/۰۰۰