نقش «بهنام» در سریال «نون خ» را چشم بسته پذیرفتم/ در انتظار نقشی جدی‌تر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۳
مجید یاسر مطرح کرد:

نقش «بهنام» در سریال «نون خ» را چشم بسته پذیرفتم/ در انتظار نقشی جدی‌تر

مجید یاسر بازیگر نقش «بهنام» در فصل دوم سریال «نون خ» از ماجرای پیوستن خود به این مجموعه سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری صبا، مجید یاسر از جمله بازیگرانی است که نخستین بار در سال ۸۴ در تلویزیون ظاهر شد.

او که با بازی متفاوت درفیلم سینمایی «روز سوم» درمیان مخاطبان سینما شناخته شد، نقش های متفاوتی را در تلویزیون ایفا کرده است که از میان آنها می توان به «سه در چهار»، «راه بی پایان»، «صاحبدلان» و «پادری» اشاره کرد.

مجید یاسر که این شب ها با سریال طنز «نون خ ۲» در قاب تلویزوین حاضر است درباره ماجرای پیوستنش به این سریال گفت: از قبل علاقه‌ داشتم که همکاری با سعید آقاخانی داشته باشم، تا اینکه تماسی از تیم سازنده «نون خ ۲» برای حضور در سریال گرفته شد. پس از مطالعه فیلمنامه، با اشتیاقی که برای حضور در این مجموعه تلویزیونی داشتم، بدون هیچ درنگی پاسخ مثبت به این دعوت دادم. با توجه به خروجی کار و بازدهی آنچه که در ذهنم متصور بودم، فکر می‌کنم کار درستی انجام داده ام.

وی درباره خاطره‌اش از حضور ۲۰ روزه در پروژه «نون خ ۲» اظهار کرد: گروهی که سعید آقاخانی مدیریت کرد، بی نظیر بود چرا که ما درطول کار با مشکلاتی برخورد می کردیم اما او و تهیه کننده آنقدر دوستانه و برادرانه با عوامل و بازیگران برخورد کردند که همه این سریال را متعلق به خودشان می دانستند. من در دو دهه حضور در سینما و تلویزیون به عنوان کوچکترین عضو بدنه آن، در کمتر پروژه ای چنین همدلی و صمیمیتی را دیده بودم.

بازیگر «نون خ۲» ضمن یادآوری خاطرات خوش از فیلم سینمایی «روز سوم» تصریح کرد: در بسیاری از کارها اصولا تیم سازنده خوب هستند و من خاطرات خوبی از پشت صحنه کارها دارم اما این یکدستی و صمیمت در سریال «نون خ» بسیار بارز بود. ما ۲۰ روز در روستایی به نام پریان در استان کردستان کار کردیم و یادم هست که سه بار برای رسیدن به لوکیشن در مسیر پر برف گیر کردیم و با گروه مجبور شدیم بیست دقیقه تا محل فیلمبرداری با پای پیاده برویم؛ اما بدون اینکه کسی ناراحتی از این مشکل داشته باشد، کار فیلمبرداری را ادامه می دادند با این نگاه که کار متعلق به خودشان است.

یاسر درباره بازخورد دوستان و اطرافیان نسبت به قسمت های پخش شده این مجموعه طنز توضیح داد: من درابتدا سعی می کنم قبل از رفتن مقابل دوربین، انتخاب مناسبی انجام بدهم اما درباره این سریال باید بگویم که تعدادی از دوستان نزدیکم از منتقدان و ژورنالیست های سخت گیری هستند که خدا رو شکر یک نکته منفی تاکنون ننوشته اند. یعنی اینکه همه از خوب بودن پروژه و هماهنگی عوامل پشت دوربین و بازیگران می گویند.

وی گفت: از آنجا که ضبط این پروژه نیمه کاره رها شد، با حمایت مدیران و در صورت ادامه این سریال در فصل بعدی، امیدوارم که خروجی کار با اقبال عمومی مواجه شود.

بازیگر «نردبام آسمان» درباره کارکترخود در سریال «نون خ ۲» بیان کرد: من قرار بود در فصل اول این سریال نیز حضور داشته باشم اما ما هم مانند بازیکنان فوتبال که همیشه می گویند به نظر سرمربی احترام می گذاریم. در پیش تولید درباره کارکترم چند بار صحبت شد اما در نهایت با نظر سعید آقاخانی حضورم در این سریال میسر نشد و من هم به نظر حرفه ای او برای این تصمیم احترام گذاشتم. اما در فصل دوم که شخصیت «بهنام» به من پیشنهاد شد چشم بسته آن را قبول کردم.

یاسر با بیان اینکه دوست دارد بازی در ژانرهای مختلفی را که تاکنون انجام نداده است، تجربه کند، تصریح کرد: تاکنون در ژانرهای دفاع مقدس، تاریخی، طنز و دینی بازی کردم اما علاقه دارم که کار کودک و درام را هم به تجربه کاری ام اضافه کنم. منتظرم تا کارگردانی به من اطمینان کرده و در نقشی جدی تر من را مقابل دوربین ببرد.

وی در پایان عنوان کرد: تا الان در سریال «نون خ ۲» شاید در شش یا هفت سکانس بیشتر حضور نداشتم اما فکر می کنم به عنوان عضوی که به این مجموعه اضافه شده، تاثیرگذاری شخصیتم را مخاطب پذیرفته باشد و مردم آن را دوست داشته اند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است