thumbnail

بیوگرافی کامل بهرام افشاری + تصاویر

بهرام افشاری متولد 1366/3/6 و در همدان به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی- رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است. بهرام افشاری با 198 سانتی متر قد بلند قدترین بازیگر سینما محسوب می شود. او بازیگری را از تئاتر همدان شروع کرد ولی برای پیشرفت خود راهی تهران شد و در کلاس های حمید سمندریان شرکت کرد، بعد از گذراندن آن کلاس ها توانست در 30 اجرای حرفه‌ای شرکت کند. افشاری در سال 1388 برترین بازیگر جوان شناخته شد و سال 1389 موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر تئاتر شد. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید. افشاری اولین بار با بازی در فیلم "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان وارد سینمای ایران و با بازی در سریال پایتخت 2 وارد تلویزیون شد.

زندگی شخصی

پدر و مادر بهرام افشاری در کودکی بهرام از هم جدا شدند، او در اینباره می‌گوید: مادرم زمانی که من دو سالم بود مرا به همراه پدرم رها کرد و رفت. پدرم هم بعد از مدتی بیمار شد و من دوران کودکی خود را بیشتر اوقات در بیمارستان و صرف مراقبت از پدرم کردم، البته من این را افتخاری برای خود می‌دانم که توانسته‌ام نوکری پدرم را کنم و از همه کسانی که پدر و مادرشان در قید حیات هستند می‌خواهم که بیشتر قدر آنها را بدانند. بهرام افشاری زمانی که به عنوان مهمان، وارد برنامه خندوانه شد از رامبد جوان درخواست کرد که با استفاده از دوربین خندوانه بتواند با مادرش صحبت کند و در آنجا صحبت‌هایی کرد که مشخص شد او مدتی با مادرش قهر بوده و درآنجا از مادرش عذرخواهی کرد. بهرام افشاری از طرفداران جدی تیم استقلال است و زمانی که پرسیده بودند چرا استقلالی هستی گفته بود "چون باید باشم".


فعالیت‌های بهرام افشاری

فعالیت‌های او در سینما عبارتند از :

فعالیت های او در تلویزیون و نمایش خانگی عبارتند از:

فعالیت های او در تئاتر عبارتند از:

مصاحبه‌های بهرام افشاری با رسانه‌ها

بهرام افشاری در مصاحبه با یکی از رسانه ها درباره نحوه بازیگر شدنش می‌گوید: برخی تصور می‌کنند که من به خاطر فیزیک بدنم بدون زحمت وارد سینما شدم در حالی که من بازیگری را نه از صفر بلکه از منفی ۲۰۰ شروع کردم و برای جایگاهی که حال حاضر دارم زحمت زیادی کشیده ام، اوایل که وارد بازیگری شده بودم به خاطر قد بلندی که داشتم از طرف خودم دچار عدم اعتماد به نفس شدم و گاهی اوقات حرف‌های بعضی از همکارانم مزید بر علت می‌شد ولی بعدا توانستم این ویژگی را تبدیل به یک امتیاز کنم.

 

او درباره فیزیک بدن خود می‌گوید: من به خاطر قد بلندی که دارم بعضی از نقش ها را نمی‌توانم بازی کنم و سلیقه خودم هم نیست که هر نقشی را بازی کنم ولی قدم باعث شده است که بتوانم بعضی از نقش های خاص را بازی کنم.

بهرام افشاری در تشریح  علت حضور حداکثری خود در فیلم های سیروس مقدم گفت: آقای سیروس مقدم دکوپاژ را به گونه‌ای طراحی می‌کند که جزئیات بازی بازیگر به خوبی دیده می‌شود و این برای من یک نکته مثبت و مهم است.

این بازیگر در فضای مجازی فعالیت دارد و برای دیدن مطالب او می‌توانید صفحه‌ اینستاگرامش را به آدرس bahramafshariofficial دنبال کنید.

بهرام افشاری در این صفحه ۲٫۸ میلیون دنبال کننده  دارد و ۳۷۵ نفر را دنبال می‌کند، وی تاکنون (زمان تنظیم مطلب) ۳۷۵ پست منتشر کرده است.

آخرین مطلب افشاری در صفحه اینستاگرامش مربوط به سالروز تولدش بوده که بعد از درج تصویر سیاه و سفیدی از خود، متنی تحت عنوان “روزگار جوانی” برای آن در نظر گرفته است.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل صدیقه کیانفر + تصاویر

انتهای پیام/

2 دیدگاه