برنامه‌های انتخاباتی از هفته آخر اسفند روی آنتن می‌روند/ تولید اثر برای فضای مجازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

برنامه‌های انتخاباتی از هفته آخر اسفند روی آنتن می‌روند/ تولید اثر برای فضای مجازی

جلسه بررسی برنامه‌های انتخاباتی سازمان صداوسیما در شورای نظارت برگزار شد.
به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نظارت بر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، جلسه ۴۸۹ شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با حضور اعضای شورا و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای با هدف بررسی برنامه ریزی سازمان صداوسیما در تولید و پخش برنامه های انتخابات با حضور مجید آخوندی رییس ستاد انتخاباتی و معاون سیاسی سازمان صداوسیما در دبیرخانه شورای نظارت برگزار شد.
در این جلسه رییس ستاد انتخاباتی سازمان صداوسیما، هدف برنامه های صداوسیما در تولید و پخش برنامه های انتخاباتی را تحقق نقش مطلوب این سازمان در انتخاباتی پرشور و آگاهانه در طراز گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و جلب مشارکت گسترده و پرشور مردم، حفظ وحدت و انسجام داخلی و آگاهی بخشی برای انتخاب اصلح و همچنین ایجاد فضایی برای رقابت سالم و سازنده در دستور کار برنامه های انتخاباتی سازمان صدا و سیما قرار دارد.
آخوندی اجرای عدالت رسانه ای در برنامه های پیش رو و همچنین تولید برنامه ها و مستن های تبیینی و ایجاد تنوع در شکل برنامه ها و ابداع شیوه های جدید برای ارایه برنامه های کاندیداها را از پیش بینی های صداوسیما برای تولید و پخش برنامه های متنوع انتخاباتی دانست.
برنامه های انتخاباتی تلویزیون از هفته آخر اسفند ماه سال جاری شروع و تا پایان شمارش آرا و اعلام نهایی نتایج ادامه خواهد داشت.
رییس ستاد انتخاباتی صداوسیما از از تدارک و تولید بیش از ۵۰ هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما و بیش از ۵۰ هزار دقیقه در شبکه های مختلف معاونت صدا و همچنین تدارک ۱۵۵ هزار دقیقه در سیمای استان ها و ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه در صدای استان ها خبر داد و تولید و پخش برنامه های خاص فضای مجازی را از دیگر برنامه های سازمان صداوسیما در انتخابات پیش رو دانست.
در پایان رییس و اعضای شورا پس از استماع گزارش های رییس و مسئولان ستاد انتخابات سازمان صداوسیما ضمن بیان نظرات و دیدگاه های خود، لزوم برنامه سازی مطلوب برای حضور پرشور و پرشمار مردم را ضروری دانسته و بر لزوم همکاری و هماهنگی مستمر صداوسیما با سایر دستگاه های تاثیرگذار برای جلب مشارکت و حضور گسترده و پر شور مردم در انتخابات و همچنین تقویت حس امید و آرامش در مردم و معرفی ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات تاکید کردند.
انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰