برنامه‌های انتخاباتی معاونت امور استان‌های صداوسیما تبیین شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷

برنامه‌های انتخاباتی معاونت امور استان‌های صداوسیما تبیین شد

صدا و سیمای مراکز با راهبردی ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های رسانه ملی، مجموعه برنامه‌های انتخاباتی خود را تولید و پخش می‌کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما از مدت‌ها پیش تشکیل شده و راهبری ایده‌پردازی، پیش تولید، تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، گزارش‌محور و فضای مجازی را در مراکز استانی رسانه ملی بر عهده دارد.

یکی از اولویت‌های شبکه‌های استانی، انتخابات شوراهاست به همین دلیل موضوعاتی همچون چالش‌ها و فرصت‌ها در این حوزه و توسط مراکز مورد توجه قرار گرفته‌اند.

تاکنون ١٧ جلسه با حضور اعضای ستاد مرکزی معاونت و بیش از ۵۰۰ جلسه هم توسط ستاد انتخابات مراکز استانی برگزار شده است که خروجی این جلسات برنامه‌هایی است که با راهبری ستاد مرکزی و ستادهای استانی در رادیو و تلویزیون‌های استان‌ها تولید شده‌اند یا در دست تولید هستند و روی آنتن خواهند رفت. البته برخی از این برنامه‌ها به ویژه در آستانه انتخابات به صورت زنده هستند.

در این بین می‌توان به «پیش‌بینی ۹۲» به عنوان ویژه برنامه انتخاباتی برای ۳۳ مرکز استانی اشاره کرد که شامل ۳۸ برنامه ترکیبی، یک سریال در مرکز ایلام، یک طنز نمایشی در مرکز گیلان، چهار مسابقه، شش مستند، ۲۸ برنامه میزگرد گفتگو محور، یک برنامه عروسکی در مرکز خراسان شمالی، دو عنوان موشن‌گرافیک و ۱۱ برنامه گزارشی است. مدت زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی به صورت هفتگی در مراکز حدود صد ساعت است که مجموع آن‌ها در همه مراکز به ۳۳۰۰ ساعت می‌رسد.

همچنین بانک اطلاعاتی کارشناسان برای حضور در برنامه‌های گفتگو محور و میزگرد تهیه شده و تهیه‌کنندگان و مجریان برنامه‌های ویژه انتخاباتی هم مشخص شده‌اند.

در حوزه فضای مجازی و در حوزه تبیینی و طی نوروز امسال ۴۰۶ اثر تقطیع شده در قالب برنامه‌های مکمل و متمم تولید و در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت مراکز منتشر شده است. علاوه بر این تولید ۵۰ قسمت برنامه «انتخاب اصلح» نیز با هدف بیان ویژگی‌ها و شرایط کاندیداهای اصلح و نیز تولید ۶۹ آیتم از برند «مشتلق» با هدف اطلاع‌رسانی اخبار خرد و کلان خوب استان‌ها و با محوریت امیدبخشی از دیگر اقدامات فضای مجازی استان‌ها به شمار می‌رود.

کنداکتور شبکه شما نیز متناسب با انتخابات خردادماه تغییر می‌کند و برنامه‌های روتین این شبکه حال و هوای انتخاباتی خواهند داشت.

برنامه گزارش خبری هم در چند باکس روزانه اقدام به نمایش خودکفایی، خودباوری، تولید، اشتغال، مهاجرت معکوس و بیان مطالبات مردمی از مسئولان و امیدآفرینی از مراکز استان‌ها و شهرهای تابعه و روستاها خواهد کرد.

علاوه بر این برنامه «بهارستان» هم هر هفته تا زمان برگزاری انتخابات با حضور نمایندگان مجلس به تبیین عمومی با رویکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی «رکن چهارم» نیز با محوریت انتخابات در شبکه شما تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰