فروش «دینامیت» از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشت/ پرمخاطب‌ترین فیلم سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۱

فروش «دینامیت» از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان گذشت/ پرمخاطب‌ترین فیلم سال

فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی سیدمسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان با فروش بیش از 2 میلیارد و 300 میلیون تومان به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شد.

به گزارش صبا، با گذشتن فروش «دینامیت» از دو میلیارد و سیصد میلیون تومان این فیلم که از روز جمعه ۱۱ تیرماه اکران شده است، با پشت سر گذاشتن فیلم‌های اکران نوروز به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شد.

این در حالی است وضعیت شیوع کرونا در شرایط حاضر و اکران نوروز تفاوت چندانی نکرده و انتخاب فیلم و شیوه اکران، نقش اصلی در فروش بیشتر «دینامیت» در گیشه ایفا کرده است.

همچنین مخاطبان «دینامیت» از صد هزار نفر گذشت تا این فیلم در مسیر رسیدن به عنوان پر‌مخاطب‌ترین فیلم اکران شده در دوران کرونا باشد.

فیلم سینمایی «دینامیت» سومین تجربه همکاری سیدمسعود اطیابی و ابراهیم عامریان در ژانر کمدی است. «تگزاس» و «تگزاس ۲» آثار پیشین این کارگردان و تهیه‌کننده نیز با فروش به ترتیب ۱۴ و ۲۵ میلیارد تومانی گیشه را ترک کردند.

احمد مهرانفر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی، نادر سلیمانی، مجید شهریاری و امید روحانی در این فیلم کمدی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ««دینامیت» در ساختاری یادآور «اجاره‌نشین‌ها»ی مهرجویی، روایت ماجراهای خانه‌ای است که افرادی مختلف در آن سکونت دارند. دو دختر جوان، یک ساقی، دو طلبه و… ازجمله ساکنان خانه «دینامیت» هستند که تضادهای فکری آن‌ها به سمت و سوی وقوع اتفاقات طنازانه می‌رود…»

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از کارگردان: سید مسعود اطیابی، تهیه‌کننده: سید ابراهیم عامریان، مجری طرح: مریم رحیمی، نویسندگان: حمزه صالحی، شیما محمدبیگی، مدیر تولید: حمیدرضا اطیابی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، تدوین: حسن ایوبی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، موسیقی: امیر توسلی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار یک کارگردان: امیر علیازی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: افسانه صمدزاده، مدیر صدابرداری: عباس رستگار پور، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جلوه‌های ویژه بصری: حسن نجفی و علی فرشچی، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، عکس: حسام‌الدین اطیابی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است