یک سریال تلویزیونی به نمایش خانگی رفت/ درخواست مجوز از ارشاد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۳
صبا گزارش می‌دهد؛

یک سریال تلویزیونی به نمایش خانگی رفت/ درخواست مجوز از ارشاد!

سریالی محصول شبکه سه سیما در نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، مجموعه تلویزیونی «همسرایی» محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما در پلتفرم‌های نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

تهیه‌کننده این سریال به تازگی برای قسمت‌های ۴ تا ۱۰ از شورای پروانه نمایش غیرسینمایی سازمان سینمایی، درخواست مجوز کرده است و طبق فهرست منتشرشده از سوی سازمان سینمایی، درخواست وی در نوبت بررسی در شورا قرار دارد.

این سریال به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی در سال ۹۶ تولید شد، اما هیچ‌گاه به پخش تلویزیونی نرسید.

امیر غفارمنش از بازیگران این سریال در آذرماه ۹۸ در گفتگویی با صبا، «مفقود شدن تهیه‌کننده» را علت پخش نشدن آن از تلویزیون دانست.

این برای نخستین بار است که یک سریال تولیدشده برای شبکه‌های تلویزیون، در نمایش خانگی منتشر خواهد شد. مشخص نیست آیا تهیه‌کننده بدون اطلاع سازمان صداوسیما درصدد انتشار آن در نمایش خانگی است یا رسانه ملی به نحوی با واگذاری این مجموعه به پلتفرم‌های اینترنتی موافقت کرده است.

سازنده این سریال محصول رسانه ملی، در حالی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست پروانه نمایش کرده که ساترا (وابسته به صداوسیما) مجوزهای صادره از سوی این وزارتخانه را در حوزه نمایش خانگی به رسمیت نمی‌شناسد.

هنوز پلتفرم پخش‌کننده این سریال مشخص نشده است.

مجموعه ۵۲ قسمتی «همسرایی» با بازی چهره‌هایی چون امیر غفارمنش، کیانوش گرامی، خسرو احمدی، شراره رخام، شراره درشتی، فریبا ترکاشوند، جواد زیتونی، بهشاد مختاری، امید علیمردانی، سیاوش قاسمی و… ساخته شده است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است