صداوسیما به مصاحبه خواننده خارج‌نشین واکنش نشان داد/ ابی از «معمای شاه» تا ۲۰:۳۰ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
صبا گزارش می‌دهد؛

صداوسیما به مصاحبه خواننده خارج‌نشین واکنش نشان داد/ ابی از «معمای شاه» تا ۲۰:۳۰

تلویزیون پس از سال‌ها تصاویری از ابراهیم حامدی خواننده روی آنتن برد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، صداوسیما پس از سال‌ها به بهانه اظهارنظر ابراهیم حامدی خواننده مقیم خارج از کشور درباره خلیج فارس، تصویری از این خواننده را روی آنتن برد.

دیشب سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ این تصاویر در گزارشی درباره تازه‌ترین اظهار نظرهای این خواننده درباره علت اجرا نکردن ترانه «خلیج فارس» در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس روی آنتن شبکه دو رفت.

ابراهیم حامدی معروف به ابی در این گفتگویی ویدیویی با رسانه ایندیپندنت فارسی، خود را یک خواننده خواند و گفت «سیاسی نیست». حامدی اعلام کرد به علت این که به زعم او، مساله خلیج فارس «یک موضوع سیاسی بین ایران و امارات» است و بتواند هر سال در امارات اجرا داشته باشد، این ترانه را در کشورهای حاشیه خلیج فارس اجرا نمی‌کند.

انتشار ویدیوی مصاحبه ابراهیم حامدی با واکنش‌های منفی فراوانی از طرف طیف‌های گوناگون کاربران شبکه‌های اجتماعی و حتی طرفداران خود همراه بود.

پخش این گزارش خبری درباره سخنان این خواننده که پس از سال‌ها اتفاق افتاد، بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

در عین حال این اولین بار نیست که صدا و تصویر ابراهیم حامدی روی آنتن تلویزیون می‌رود. پیشتر حمایت او از اعتراضات سال ۸۸ در قالب بعضی برنامه‌های پراکنده خبری و مستندهای سیاسی، از آنتن تلویزیون پخش شده بود.

در سال ۹۵ نیز در بخشی از سریال تلویزیونی «معمای شاه»، اجرای یک ترانه توسط این خواننده برای غلامرضا پهلوی برادر آخرین شاه پهلوی در یک کاباره بازسازی شده بود. این بخش از سریال تاریخی محمدرضا ورزی در همان زمان با واکنش‌های فراوانی مواجه شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است