بازسازی تماشاخانه ملک با همکاری اشکان خطیبی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۱

بازسازی تماشاخانه ملک با همکاری اشکان خطیبی

دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده‌ فدراسیون روسیه» به‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان خطیبی پس از بازسازی تماشاخانه ملک در سال 1401 برای دور دوم روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ملک، اجرای دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده‌ فدراسیون روسیه» به‌ تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان خطیبی سال جدید در سالن ملک روی صحنه می‌رود.

گروه اجرایی نمایش های «پزشک نازنین» و «چخوف خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» در حال حاضر مشغول بازسازی و نوسازیی سالن ملک هستند تا به واسطه این تغییرات شرایط بهتری برای مخاطبان نمایش فراهم کنند.

مدیریت تماشاخانه ملک با همکاری اشکان خطیبی از فرصت تعطیلات نوروزی استفاده کرده و مشغول بازسازی سالن هستند تا به حقوق تماشاگر احترام بیشتری گذاشته شود.

گروه اجرایی طی این بیانیه به توضیح فرآیند تصمیم‌گیری به منظور نوسازی سالن اشاره کرده است:

«درود و احترام برای ورود بهار و سال تازه

هر بار که زمان فروش بلیت مورد استقبال و در پایان نمایش مورد تشویق شما قرار می‌گیریم خوشحالی ما ته‌نشین شده و مسئولیت بیشتری را احساس می‌کنیم. طی گفتگو و توافق‌هایی که با مدیریت این سالن داشته‌ایم به این نتیجه رسیدیم که می‌توان شرایط بهتری را برای مخاطب رقم زد. هر چند که زمانبر و هزینه‌‌بردار بود و شاید طبیعی باشد که کسی سراغ این‌کار نرود اما شما و حمایتتان ارزش هر بهتر شدنی را دارد. تغییرات تماشاخانه ملک با همت مدیریت سالن و همکاری اشکان خطیبی قدم جدی برای حمایت از تئاتر و احترام به شماست. امید داریم که همه‌ صحنه های تئاتر کشورمان همیشه مورد تشویق و‌ حمایت قرار بگیرد.

گروه اجرایی «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده‌ روسیه»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است