تمدید مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۰

تمدید مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» جشنواره تئاتر مقاومت

مهلت ارسال آثار بخش «خیابانی و محیطی» هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت تا هشتم مردادماه تمدید شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت، مهلت ارسال آثار بخش تئاتر «خیابانی و محیطی» جشنواره به مدت هشت روز و تا روز شنبه هشتم مردادماه تمدید شد.

پیش‌ از این و مطابق با گاه‌شمار فراخوان دوره هجدهم، هنرمندان متقاضی فرصت داشتند تا روز شنبه اول مردادماه آثار خود را با شرایط ذکر شده به دبیرخانه مرکزی جشنواره تئاتر مقاومت ارسال کنند.

هنرمندان متقاضی در سایر بخش‌های رقابتی دوره هجدهم مطابق با جدول زمان‌بندی‌ شده و گاه‌شماره جشنواره ازجمله رادیو تئاتر، تله‌تئاتر و صحنه‌ای تا ۲۰ مردادماه و نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی تا ۳۰ شهریورماه مهلت‌ دارند، آثار خود را با شرایط ذکرشده در فراخوان به دبیرخانه مرکزی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت ارسال کنند.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند برای  کسب اطلاعات بیشتر و مطالعه فراخوان و اخبار این جشنواره، به پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به نشانی www.moghavemattheater.ir مراجعه کنند.

جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت برای اولین بار طی سه دهه برپایی، دوره هجدهم را در گستره ایران و کشورهای اسلامی و در بازه شهریورماه تا آذرماه ۱۴۰۱ به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است