شهیدی فرد بهترین گزینه برای اجرای برنامه بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۰۹
مجتبی امینی تهیه کننده برنامه «چهلچراغ»:

شهیدی فرد بهترین گزینه برای اجرای برنامه بود

در برنامه «چهلچراغ»به دنبال جریان سازی زندگی امام حسین(ع) بودیم.

مجتبی امینی تهیه کننده برنامه محرمی «چهلچراغ» درباره تولید این برنامه به صبا گفت: پارسال یک جشنواره ای را طراحی کردیم به اسم جشنواره فیلم و عکس مردمی‌«چهلچراغ» با موضوع امام حسین، این بهانه ای شد تا هنرمندانی که با نام امام حسین کارهایی را انجام دادند دور هم جمع بشوند و یک همدلی به وجود بیاید. این اتفاق منوط شد به جشنواره ای که توسط خود هنرمندان تشکیل بشود و این یک کار مردم نهاد شد که وابسته به هیچ ارگانی نبود. گوشه و کنار این کار را خود هنرمندان گرفتند تا این جشنواره برپا بشود. پارسال این جشنواره در بخش های مختلف فیلم کوتاه،انیمیشن،مجموعه های بلند تلویزیونی برگزار شد. 
وی ادامه داد:از ابتدای تشکیل این جشنواره قرار بر این بود که دو سالانه اتفاق بیفتد. سال ۹۷ دور دوم این جشنواره را در بخش بین الملل برگزار می کنیم . با توجه به این پتانسیل در صدد این  موضوع بر آمدیم که در رسانه ملی برنامه ای با موضوع امام حسین(ع) و هنر نداشتیم . تمام هنرمندان از این طرح در جشنواره حمایت کردند و برنامه «چهلچراغ» را طراحی کردیم،چون تمام این برنامه روی عدد ۴۰ طراحی شده است ،«چهلچراغ» در ۴۰ قسمت پخش می شود. 
تهیه کننده «چهلچراغ» در پاسخ به این سوال که رسانه ملی برنامه مختص به محرم برای پخش هر ساله ندارد، آیا این برنامه می تواند آن اتفاق نو را رقم بزند؟ خاطر نشان کرد: در وهله اول باید بگویم در این برنامه به هیچ عنوان به دنبال برند سازی «چهلچراغ» نبودیم . ما به دنبال جریان سازی زندگی امام حسین (ع) بودیم ، که جریان زندگی این امام بزرگوار ملموس تر و درشت تر بشود و یک خط و مش درست تری از ایشان پیش روی مخاطبان بگذاریم . امیدواریم این برنامه در سال های بعد نیز جریان داشته باشد. 
امینی درباره حضور محمد رضا شهیدی فرد به عنوان مجری در این برنامه توضیح داد: اجرای برنامه ای با موضوع امام حسین در حالی که قرار است مهمان برنامه از طیف هنرمندان نخبه این عرصه باشند سخت است و مجری چنین برنامه ای باید به یک پختگی و کمال رسیده باشد . به تعداد انگشتان دست مجریان نخبه و با سواد در این عرصه داریم . آقای شهیدی فرد بهترین گزینه برای اجرای برنامه «چهلچراغ» بود و ایشان بعد از پنج سال دوری از رسانه با این برنامه به تلویزیون بازگشتند.
مجتبی امینی درباره میزان مخاطبان برنامه «چهلچراغ» عنوان کرد: ما بازخوردهای خوبی تا الان از سمت مخاطبان گرفته ایم . همه از سطح علمی برنامه رضایت دارند .دراین برنامه سعی کردیم میزان توقع مخاطب را بالا ببریم و تا الان در این کار موفق بوده ایم . 
 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    231/063/671/400
  • تمساح خونی
    168/255/197/250
  • مست عشق
    120/024/440/750
  • خجالت‌نکش۲
    83/565/115/200
  • پول و پارتی
    75/236/463/500
  • سال گربه
    64/591/860/000
  • قیف
    16/316/080/500
  • یادگار جنوب
    12/104/059/550
  • ملاقات با جادوگر
    10/154/125/000
  • مفت بر
    9/605/872/500
  • ساعت 6صبح
    6/682/846/250
  • قلب رقه
    6/682/092/000
  • شهرگربه‌ها۲
    5/039/137/000
  • در آغوش درخت
    4/758/831/500
  • شه‌سوار
    2/867/932/500
  • روزی روزگاری آبادان
    2/689/395/000
  • آغوش باز
    691/497/500
  • کارزار
    189/070/000
  • سودابه
    128/322/500
  • لختگی
    25/100/000