محور «فامیل‌بازی» خانواده‌های ایرانی هستند/ هدفمان ترویج فرزندآوری نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶
تهیه‌کننده برنامه در گفتگو با صبا:

محور «فامیل‌بازی» خانواده‌های ایرانی هستند/ هدفمان ترویج فرزندآوری نیست

تهیه کننده «فامیل بازی» درباره این مسابقه تلویزیونی که با محوریت خانواده این روزها از شبکه افق پخش می‌شود، توضیح داد.

سیدهاشم موسوی تهیه کننده برنامه «فامیل بازی» که این روزها با اجرای ابراهیم شفیعی و مرتضی رستمی از شبکه افق پخش می شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا گفت: این برنامه پیشنهادی از سوی شبکه افق بود که ما از سال گذشته پیش تولید آن را آغاز کردیم و از فروردین ماه ۱۴۰۱ وارد مرحله ضبط مسابقه شدیم. این مسابقه در ۱۰۰ قسمت از تلویزیون پخش می شود که تا اکنون ۷۰ قسمت از آن تصویربرداری شده است.

این تهیه کننده درباره هدف تولید مسابقه تلویزیونی «فامیل بازی» تصریح کرد: من نگفته ام که این برنامه تولید شده است تا فرزندآوری را بیشتر کند و محور این برنامه بر آن است، چرا که این برنامه به صورت مسابقه طراحی شده و بحث خانواده ایرانی مورد نظرمان قرار گرفته است. در واقع محور اصلی «فامیل بازی» خانواده‌های ایرانی هستند که ۱۰ نفر از اعضای خانواده شامل پدربزرگ، مادربزرگ، پدر و مادر، خواهر و برادر، عمه، خاله، عمو، دایی را که در این روزگار به دست فراموشی سپرده می شوند، دور هم جمع کردیم تا باهم در فضایی صمیمی و قدیمی مسابقه دهند.

موسوی درباره حال و هوای مسابقه و بخش های آن گفت: آیتم اول برنامه میز خانوادگی است، ما بازی هایی طراحی کردیم تا خانواده ها با قرار گرفتن در کنار همدیگر فارغ از فضای مجلسی بتوانند بازی کنند. همچنین در این برنامه تلویزیونی مسابقه هایی چون چیدمان خانه، واژه بازی داریم و در آیتم آخر به روانشناسی زن و شوهر، مادر و پسر، پدر و دختر و … می پردازیم.

وی در پایان درباره چالش تولید و بازخوردها از سوی مخاطبان عنوان کرد: در تولید برنامه «فامیل بازی» چالش خاصی نداشتیم اما یافتن و انتخاب خانواده هایی که بتوانند در این فضا تکمیل و همراه باشند، سخت بود اما خوشبختانه شد و کارمان به انجام رسید، بازخوردها از سوی مخاطبان خوب بوده است و تا اکنون نقطه منفی در آن وجود نداشته است.

مسابقه تلویزیونی «فامیل بازی» از ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ پخش خود را در شبکه افق آغاز کرد و همچنان به پخش خود ادامه می دهد، این برنامه روزهای چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند به عنوان شرکت کننده یا تماشاچی از طریق مراجعه به درگاه اینترنتی FAMILBAZI.I یا شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۴۲۱۴۸۲ و ۰۹۳۹۱۳۵۲۱۴۸ در این مسابقه شرکت کنند.

دیگر عوامل مستند مسابقه «فامیل بازی» عبارتند از فاطمه ترسا نویسنده، محمد نوری ناظر کیفی، عمار باستان فرد کارگردانتلویزی ونی، محمد محمدزاده دستیاردوم کارگردان، سیدامید حسینی دستیارکارگردان، مهدی صمیمی تدوین و گرافیک، فاطمه سادات میرقاسمی منشی صحنه، جواد عزتی مدیر محتوایی، محمدعلی مسعودی مدیر تولید، احمد گودرزی، حمید پورغلام، حمید طاهری، حمیدگرشاسبی، مصطفی عبدی، مهدی فصاحت، فرزاد وفایی، محسن محمودی و مجید غیاثوند تصویربردارها، مهدی لارویی تصویربردار پرتابل، علی رنجبر کرین، احمدرضا کشانی، رضا برکاتی و سید مهدی تقی نژاد دستیاران تصویر، ابراهیم جباری صدا بردار، سیدمحسن محسنیان دستیار صدا، حسن حیدری پور طراح و نورپرداز، نادر رمضان پور و حمید رمضان پور دستیاران نور، آیدا ذکائی، محمد بازیار و عباس رحیمی عوامل صحنه، سیدامیر تنکابنی برق، فرزاد درودگر تجهیزات فنی، مریم منصوری گریم، نازنین نقیبی و میثاق ایران نژاد لباس، ایناس جمیلی خیاط، نرگس عرب پور هماهنگی شرکت کنندگان، امیرحسین بکائیان مدیر روابط عمومی، فرهاد زمانیان امور مالی، علیرضا واشقانی فرهانی مدیر تدارکات، مریم عبدی، رضا ایمانلو، مجید عرفانیان، سجاد نیک طلب و سعید سعیدی تدارکات و فاطمه ایرانی پذیرایی.

پگاه زارعی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است