این فعال رسانه در گفتوگو با خبرنگار سینما صبا، در مورد چینش اکران نوروز ۱۴۰۲ گفت: به نظر من فیلمهای اعلام شده برای اکران نوروزی در سال جدید، چینش خوبی دارد، چرا که تقریبا از هر سلیقهای فیلم در آن به چشم میخورد. فیلم کمدی، کودک دفاع مقدس و… این ترکیب با داشتن فیلمهای متنوع در ژانرهای مختلف، این پتانسیل را دارد که مخاطبان را برای حضور در سالنهای سینما جذب کند.
زادمهر در ادامه گفت: برای دیده شدن این فیلمها، باید صاحبان فیلمها خیلی جدیتر از گذشته در عرصه اکران حضور داشته باشند و تبلیغ کنند تا مخاطبان را برای تماشای فیلمها راغب شوند.
او گفت: در سالهای اخیر به دلیل شیوع کرونا و مسائل دیگر، سینما در بخش اکران کممخاطب شد. البته تولید فیلمها همچنان ادامه داشت ولی اکران کم رونق شده بود تا این اواخر که با فعالیت هنرو تجربه و برنامههای مختلفی که برای معرفی آثار ترتیب داده میشود، کمی رونق گرفت. حالا باید این رونق در بدنه هم به وجود بیاید و لازمه آن، این است که خود سینماگران هم در بطن ماجرای معرفی آثار حضور داشته باشند و برای فیلمهایشان تبلیغ کنند. همان برنامههایی که در گذشته بود و با حضور هنرمندان صورت میگرفت. مانند رونماییها، اکرانهای افتتاحیه، سفر به شهرستانها و… در واقع میتوان گفت ارتباط بیشتر مردم با هنرمندان و اهالی سینما، سبب بهتر شدن میزان استقبال از آثار خواهد شد.