«آوا نوا» یک فضای مرده را زنده کرد / مخاطبان شبانه تلویزیون بیشترند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
در گفت‌وگو با صبا عنوان شد؛

«آوا نوا» یک فضای مرده را زنده کرد / مخاطبان شبانه تلویزیون بیشترند

علی کرمی تهیه کننده برنامه «آوا نوا» درباره رویکرد این برنامه موسیقی و ادبیات محور در ماه رمضان گفت.

علی کرمی تهیه کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه «آوا نوا» که از شبکه آموزش پخش می شود و رویکرد آن در ماه رمضان گفت: برنامه «آوا نوا» یک برنامه ترکیبی است که بر موسیقی و ادبیات استوار است و با حال و هوای موسیقی ایرانی اقوام و نغمات روی آنتن می رود و در آن هرچه به اذان نزدیک می شویم به شکلی عرفانی تر می شود و با مناجات مخصوص سحر می شود.

او اظهار کرد: هدف از پخش این برنامه، این بود که باکس مرده شبکه آموزش را زنده کنیم و به اقتضای نظر مخاطبان چند ساعت زنده روی آنتن باشیم و چند ساعت برنامه تولیدی داشته باشیم و این برنامه در مجموع ۶ ساعت کنداکتور شبکه را به خود اختصاص داده است و دغدغه اصلی ما نیز این است که حس خوب و آرامش را به مخاطب شب بیدارمان القا کنیم که از مهمترین نیاز این مخاطبان است.

کرمی افزود: همین ۶ ساعت را هم تقسیم بندی کردیم، در واقع از ۱۲ تا ۱ شب را به نام بیداران گذاشتیم و نام مخاطبان ۱ تا ۲ بامداد را هوشیاران برگزیدیم. مخاطبان ۲ تا ۳ بامداد صاحبدلان نام دارند و دلنوازان برای مخاطبان ۳ تا ۴ در نظر گرفته شده است، همچنین مخاطبان ۴ تا ۵ بامداد بندگان نام دارند و در آخر مخاطبان ۵ تا ۶ صبح سحرخیزان هستند.

او در ادامه اظهار کرد: ما سعی کردیم از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ که این برنامه را آغاز کردیم، بافت شبانه تلویزیون را زنده کنیم چرا که به نظر بنده بیشتر مخاطبان تلویزیون شب‌ها سراغ کنترل می‌آیند و به‌شدت منتظر یک برنامه خوب و گیرا هستند و با آغوش باز پذیرای برنامه های زنده و خوب هستند. این برنامه اکنون ویژه برنامه ماه رمضان است و طبق روال پارسال، قصد داریم ۳۰ شب این ماه مبارک را پوشش دهیم.

این تهیه کننده اذعان داشت: آیتم‌ها را تغییر داده‌ایم و چند آیتم ویژه را به یزرگان و علمای درگذشته و مناجات اختصاص داده‌ایم. خوشبختانه مردم به «آوا نوا» لطف داشتند و اصلا از ابتدا تصور نمی‌شد که این حجم از مخاطب در آن موقع شب ما را  پروپا قرص دنبال کند و پیامک بزنند، ما هم آمار پیامک‌های شماره اختصاصی برنامه و هم ۱۶۲ سازمان را داریم و بسیار خرسندیم، به هر حال ۲۴ ماه است که هرشب بیداریم و این واکنش ها خستگی را از تن آدم می‌برد.

کرمی در پایان عنوان کرد: امیدوارم برنامه ریزی‌های درستی شکل بگیرد و برنامه‌های خوبی برای ساعات بامداد در نظر گرفته شود چرا که اکنون تنها برنامه زنده تلویزیون این برنامه است اما مخاطبان شب بیدار بسیار بیشتر هستند و ما بسیاری از افراد را داریم که اصلا کارشان ایجاب می کند در طول شب تا صبح تلویزیون را برای سرگرمی و رفع خستگی ببینند مثل نگهبانی ها، کارکنان اورژانس و آتش نشانی ها، همه به حال خوب نیاز دارند، حس معنوی می گیرند و دنبال می کنند، مخاطبان هوشیارند و برنامه ای می خواهند که همراهشان باشد.

برنامه «آوا نوا» به تهیه کنندگی علی کرمی هر شب با تصاویر و موسیقی های فاخر از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح روی آنتن شبکه آموزش می رود. در این برنامه مسعود فروتن، میترا بهرامی و علیرضا بختیاری مجری هستند.

2 comments


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰