تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی، دو مزیت رقابتی سکوهای نمایش خانگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۰
در چهاردهمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی، دو مزیت رقابتی سکوهای نمایش خانگی

امین خرمی روزنامه‌نگار و کارشناس رسانه در چهاردهمین برنامه «صمیمانه» گفت: در رقابت موجود بین سکوهای فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می‌شود که به‌واسطه آن فعالیت یک سکو می‌تواند میان مردم برجسته شود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، چهاردهمین برنامه «صمیمانه» با حضور امیرحسین حیدری مدیر سکوی «تماشاخونه»، سید محمدرضا امجدی مدیر پخش شبکه نسیم، امین خرمی روزنامه‌نگار و کارشناس رسانه، اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز و محمد مهدی مومنی‌ها مدیرکل شبکه توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا برگزار شد.
مدیر سکوی «تماشاخونه» در ابتدای برنامه با اشاره به زمان شروع فعالیت این سکو، بیان کرد: «تماشاخونه» از سال ۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. در سال جدید تصمیم گرفتیم تا به‌طور جدی وارد حوزه تولید محتوا شویم و در همین راستا برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دادیم.
حیدری ادامه داد: ما سکوی «تماشاخونه» را به‌صورت AVOD ارائه می‌کنیم؛ در این قالب جدید، اشتراک رایگان برای کاربران وجود دارد. کاربران در این سکو به محتوا دسترسی کامل دارند و می‌توانند به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. 
وی تاکید کرد: رقابت باعث بالا رفتن استانداردها می‌شود. بنابراین هراندازه دوستان و همکاران ما در این عرصه فعال‌تر باشند خود به خود استاندارد را بالاتر می‌برند. این ارتقا باعث می‌شود تا ما به سطح کیفی تولیدات، فیلمنامه، شرایط تولیدی و… دقت بیشتری داشته باشیم.
در ادامه امین خرمی گفت: در رقابت موجود بین سکوهای فعال شبکه نمایش خانگی، در مواردی همچون حرکت به سمت تولید محتوای جذاب و دوبله اختصاصی تولیدات مورد اقبال مردم، رقابتی منحصر به فرد مشاهده می‌شود که به‌واسطه آن فعالیت یک سکو می‌تواند میان مردم برجسته شود.
امجدی مدیر پخش شبکه نسیم هم در بخشی دیگر از برنامه درخصوص نظارت ساترا بر محتوای شبکه نمایش خانگی عنوان کرد: همیشه در شورای انتشار ساترا خود را همکار و همراه عوامل تولید می‌دانیم. بارها اتفاق افتاده است که با عوامل تولید سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نمایش خانگی در شورای صدور مجوز ساترا راجع به ملاحظات صدا و سیما گفت‌وگو کرده‌ایم و به جمع بندی خیلی خوبی هم رسیده‌ایم.
وی افزود: کلیه سیاست‌های ساترا در حوزه محتوا، سیاست‌های تقویت کننده و مروج تولیدات متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی است. به‌طوری که اگر از من سوال شود مورد ممیزی شما درخصوص یک تله فیلم یا سریال چیست، در پاسخ می‌گویم همان فرهنگ ایرانی اسلامی ما.
در ادامه این برنامه محمدمهدی مومنی‌ها مدیرکل شبکه توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا مهمترین مطالبات ساترا از سکوهای نمایش خانگی در حوزه حقوق کاربران را برشمرد و گفت: صیانت از حقوق مادی و معنوی مخاطبان سکوها یکی از ماموریت‌های اصلی ساترا است که این امر با کمک مدیران سکوهای نمایش خانگی از جمله «تماشاخونه» پیگیری می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰