رقابت تنگاتنگ سکوها در حوزه دوبله | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۹
در پانزدهمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

رقابت تنگاتنگ سکوها در حوزه دوبله

مدیر توسعه سکوی «گپ فیلم» گفت: ما سعی کرده‌ایم هم‌زمان با رقابت تنگاتنگ با سایر سکوها در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های خارجی به آیین‌نامه‌های محتوایی ساترا توجه کنیم و محتوای مناسب در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، پانزدهمین برنامه «صمیمانه» با حضور محمد آهنگری مدیر توسعه محصول سکوی «گپ فیلم»، زهرا روشندل مدیر حقوقی بنیاد سینمایی فارابی، محمدرضا کردلو مدیر تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج، صدیقه غریبی پژوهشگر رسانه و برخی از مدیران ساترا برگزار شد.
مدیر توسعه سکوی «گپ فیلم» در ابتدا درخصوص این رسانه گفت: «گپ فیلم»با محوریت محتوایی فیلم و سریال از سال ۹۷ فعالیت خود را شروع کرد و تاکنون ۷۰ هزار قسمت محتوا در آن بارگذاری شده است.
محمد آهنگری درباره آمار کاربران این سکو خاطرنشان کرد: «گپ فیلم» به‌طور میانگین ۱ میلیون و پانصد هزار کاربر ماهانه فعال دارد و تاکنون ۱۵ میلیون بار اپلیکیشن این سکو نصب شده است.
وی در ادامه برنامه و در پاسخ به سوال روشندل مبنی بر بهره‌مندی از سریال‌های ایرانی در این سکو اظهار داشت: محوریت و تمرکز اصلی «گپ فیلم»، دوبله فارسی فیلم و سریال‌های خارجی است. محتواهای فیلم و سریال ایرانی هم که در این سکو بارگذاری شده اکثرا محتواهای حمایتی ساترا هستند که در مناسبت‌های مختلف در اختیار ما قرار گرفته و در این سکو بارگذاری شده است.
صدیقه غریبی در بخشی دیگر از «صمیمانه» علت تمرکز «گپ فیلم» روی محتوای دوبله را جویا شد و آهنگری در جواب این پرسش خاطرنشان کرد: بازار فیلم و سریال بسیار گسترده است؛ در این بازار زمینه‌های مختلف برای فعالیت وجود دارد و ما تصمیم گرفتیم روی قسمتی از این بازار تمرکز کنیم که در آن می‌توانیم بهتر از رقبا باشیم.
غریبی در ادامه درخصوص توجه مدیران و دست‌اندرکاران این سکو به قوانین و آیین‌نامه‌های محتوایی ساترا سوال کرد و مدیر توسعه سکوی «گپ فیلم» نیز در این باره گفت: ما سعی کرده‌ایم هم‌زمان با رقابت تنگاتنگ با سایر سکوها در حوزه دوبله فیلم و سریال‌های خارجی به آیین‌نامه‌های محتوایی ساترا توجه کنیم و محتوای مناسب در اختیار کاربران‌مان قرار دهیم.
وی یادآور شد: اپلیکیشن «گپ فیلم» قابل نصب روی تمام گوشی‌های هوشمند و نسخه وب آن قابل استفاده در کامپیوتر و لپ‌تاپ است. همچنین کاربران می‌توانند در تلویزیون‌های هوشمند از طریق اپلیکیشن اندرویدTV یا مرورگر وب، محتواهای این سکو را مشاهده کنند.
مدیر تولید سازمان هنری رسانه‌ای اوج نیز با اشاره آمار و ارقام ارائه شده از جانب آهنگری بیان کرد: عددی که به آن اشاره کردید خوب است در فضای رسانه‌ای بیان شود چرا که عدد قابل توجهی است و می‌تواند توجه بسیاری از تولیدکنندگان محتوا را برای همکاری با «گپ فیلم» جلب کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰