تاکید جبلی بر «روان‌سازی آنتن»! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
باید بیدار باشیم و زمان را از دست ندهیم

تاکید جبلی بر «روان‌سازی آنتن»!

رئیس سازمان صداوسیما مهم‌ترین وظیفه و هدف اصلی مدیران اطلاعات و برنامه‌ریزی را روان‌سازی آنتن بر اساس سند تحول دانست.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌ عمومی رسانه ملی، دکتر پیمان جبلی در نشست مدیران اطلاعات و برنامه‌ریزی سازمان صداوسیما با چشم‌اندازی بر سند تحول، تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان را صاحبان اصلی رسانه ملی دانست و اظهار کرد: زمانی که در چهارمین نشست افق تحول صحبت از آنتن رسانه‌ ملی به میان آمد، از تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان به عنوان نزدیک‌ترین بخش بدنه سازمان به آنتن یاد کردم و اکنون نیز تأکید می‌کنم که آن‌ها از مدیران تصمیم‌گیر به آنتن نزدیک‌ترند.

وی با تأکید بر لزوم برداشتن گام‌های عملی برای تحقق اهداف سند تحول، به توصیه‌ها و راهبردهای اعلامی رهبر انقلاب مبنی بر ضرورت نگاه تحول‌گرایانه در فرآیندها و سیاستگذاری‌های رسانه ملی به عنوان مهم‌ترین و مؤثرترین دستگاه فرهنگی در کشور نیز توجه داد و گفت: آنچه دستمان را پر کرده رهنمودهایی است که رهبر انقلاب در این چهار دهه در جلسات خصوصی و عمومی‌به رسانه ملی ابلاغ کرده‌اند و این رهنمودها در کنار اهداف انقلاب و نظام اسلامی تبدیل به سند تحول شده‌است.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: البته سند تحول، سندی تازه و نو در رسانه ملی نیست، بلکه بخش عمده‌ای از این سند بر اساس آسیب‌شناسی عملکردی سازمان شکل گرفته و برآیند عقل جمعی و آسیب‌شناسی مدیران قبلی رسانه ملی از روند حرکت رسانه ملی با توجه‌ به چالش‌های پیش‌رو، به همراه مطالبات مقام معظم رهبری است که پیش از این نیز تدوین شده ‌بود، اما در دوره جدید با نگاهی به آسیب‌های موجود به اجرا درآمده‌است.

رئیس رسانه ملی با اشاره به لزوم تغییر شیوه رسانه‌‌های سنتی گفت: بقای رسانه‌های سنتی در گرو رقابت با رسانه‌های نوین است و با تغییر سلیقه‌‌ها، باید در این میدان حضور زنده و روزآمد داشته‌باشیم. ضمن اینکه با چالش‌های مختص به رسانه خودمان هم روبه‌رو هستیم. رسانه ملی تنها رسانه حاکمیت است که بار اصلی تولید محتوا را بر دوش گرفته. این مسئولیت سنگین در فضای پرچالش رسانه‌های رقیب بر دوش ماست و باید بیدار باشیم و زمان را از دست ندهیم.

دکتر جبلی با بیان اینکه مدیران اطلاعات و برنامه‌ریزی چشم و گوش سازمانند، از مدیران برنامه‌ریز با عنوان سربازان ایجاد تحول در خط مقدم سازمان صداوسیما یاد کرد و خطاب به آنان افزود: اصلاح و بازنگری بر عهده شماست و نظرات تکمیلی شما در مسیر سیاست‌های سازمان برای ما اهمیت دارد. همه ما خدمتگزار محتوای آنتن هستیم و باید موانع را از سر راه برنامه‌سازان برداریم. هدف اصلی مدیران اطلاعات و برنامه‌ریزی نیز باید روان‌سازی آنتن و تولید محتوا براساس سند تحول باشد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به همراهی مدیران برنامه‌ریز با تهیه‌کننده‌ها بیان کرد: همه ملزم هستیم به سند تحول به‌عنوان نقشه راه توجه کنیم و باید برای اجرای ۱۲محور سند تحول برنامه داشته‌باشیم. در این مسیر، مدیران و برنامه‌سازان باید احساس کنند که مدیران اطلاعات و برنامه‌ریزی همراه و کمک آنان‌اند و باید مشکلات و خواسته‌هایشان را بدون لکنت به این بخش از رسانه ملی منتقل کنند تا به پیشبرد اهداف تحولی رسانه ملی کمک شود.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۹/۷۸۷/۰۹۳/۵۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۴/۰۵۰/۷۸۴/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۴/۱۷۵/۳۰۳/۰۰۰
  • استاد
    ۹۳۵/۶۸۵/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۰۲/۹۷۰/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۷/۰۷۲/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۷۹/۵۶۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۴۱/۸۶۰/۰۰۰