کانون تهیه‌کنندگان محلی برای حمایت از تولید است/ به پلتفرم‌های جدید توجه کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
سید جواد هاشمی:

کانون تهیه‌کنندگان محلی برای حمایت از تولید است/ به پلتفرم‌های جدید توجه کنیم

سید جواد هاشمی درباره لزوم حمایت کانون تهیه‌کنندگان از تولیدات آثار گفت.

به گزارش صبا، این روز‌ها باتوجه به برگزاری دومین نمایشگاه رصتا فرصتی برای تعامل و دیدار با پیشکسوتان عرصه تولید در سینما و تلویزیون در غرفه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری فراهم است، یکی از این پیشکسوتان جواد هاشمی است که با او به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

*جایگاه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری را در ارتقای سطح تولید در کشور چگونه ارزیابی می‌کنید؟

-به نظر من وظیفه کانون‌ها تجمع نیروی انسانی، تجمع سرمایه و تجمیع همه اتفاقات خوب در عرصه تولید است وقتی نام تهیه‌کنندگان در کانون ثبت می‌شود یعنی قرار است تولید اتفاق بیفتد که این بسیار خوب است. به اعتقاد من اگر در مقام حرف نباشد و فعالیت آن تداوم داشته باشد، می‌تواند تولیدات بسیار خوبی حتی به صورت حمایت از تولید، کارشناسی، اتاق فکر و رهنمود کردن توسط این کانون، داشته باشیم.

این اقدام  می‌تواند هم تلاش برای تولید در جامعه را بیشتر و هم برای تولیدکننده‌ها انگیزه ایجاد کند مخصوصا برای اهالی سرمایه، افرادی که قرار است با عشق سرمایه خود را خرج کنند زیرا کارهایی از این جنس باید عاشقانه اتفاق بیفتد. من کانون تهیه‌کنندگان را بیشتر به این سمت توصیه می‌کنم که برای فضای خصوصی عاشق تولید در حوزه سینما، تلویزیون و پلتفرم‌ها انگیزه ایجاد کند تا وارد شوند و هزینه کنند تا ما بتوانیم تماشاگر را داشته باشیم و برگشته سرمایه را نیز رقم بزنیم و بهترین محل برای نیل به این هدف کانون تهیه‌کنندگان است.

*نظر شما درباره نمایشگاه رصتا چیست؟

-خروجی نمایشگاه مهم است، آنچه که الان میبینم ویترین بسیار مناسبی است، همه پلتفرم‌ها تلاش کرده‌اند غرفه داشته باشند و سعی می‌کنند خودی نشان دهند اما من برای پلتفرم‌هایی که لابه‌لای سایه سنگین پلتفرم‌های پولدار دچار ضعف و ناتوانی هستند ناراحتم.

این مسئله باید اصلاح شود یعنی ما باید قانون عدالت‌محور برای ادامه حیات آن‌ها داشته یا اینکه منتظر حذف تدریجی آن‌ها به دلیل ورشکستگی باشیم به همین دلیل توقع می‌رود نمایشگاه شرایطی را به وجود بیاورد که این پلتفرم‌ها دیده شوند. من نام بسیاری از این پلتفرم‌ها را اصلا نشنیدم و این یعنی اینکه این پلتفرم‌ها از بعد تبلیغی دچار مشکل هستند. این نمایشگاه حداقل می‌تواند این نقصان را حل کند.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰