صفحه اختصاصی ساترا در «تلوبیون» آغاز به کار کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶

صفحه اختصاصی ساترا در «تلوبیون» آغاز به کار کرد

غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صداوسیما از اختصاص صفحه‌ای مستقل در تلوبیون به ساترا خبر داد که محتواهای منتخب سکوهای نمایشی و آموزشی متقاضی بر اساس شاخص‌های موردنظر سازمان تنظیم و مقررات صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی در این صفحه نمایش داده خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه ملی رصتا، روز گذشته تفاهم‌نامه‌ای میان غلامرضا نوری معاون فضای مجازی صدا و سیما و سعید مقیسه رئیس ساترا به امضا رسید که بر اساس آن معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ارایه خدمات به سکوهای دارای مجوز از ساترا را در تلوبیون آغاز کرد.
نوری در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: ابتدا از همکاران عزیزمان در ساترا برای برگزاری چنین نمایشگاه پویایی برای صوت و تصویر فراگیر تشکر می کنم که اتفاق مهمی در سپهر رسانه‌ای کشور به حساب می‌آید. ان‌شاءالله منشا خیر و برکت بیشتری در آینده برای مردم عزیزمان خواهد بود.
وی افزود: ماموریت سازمان صداوسیما صرفاً تنظیم‌گری حقوقی از طریق ایجاد قواعد برای رسانه‌ها نیست بلکه حمایت از این رسانه‌ها هم از وظایف صداوسیما محسوب می‌شود.
نوری در ادامه خاطرنشان کرد: با توافق انجام شده میان ساترا و معاونت فضای مجازی صدا و سیما شاهد حمایت بیشتر از فعالان صنعت صوت و تصویر فراگیر هستیم.
وی با اشاره به ایجاد یک صفحه در تلوبیون برای ساترا گفت: با تفاهمی که با ساترا انجام دادیم، صفحه‌ای را در تلوبیون به نام ساترا ایجاد می‌کنیم و اختیارات این صفحه به طورکامل به ساترا واگذار خواهد شد تا ساترا بر اساس مراوده‌ای که با سکوهای نمایشی و آموزشی دارد محتوای منتخب سکوهای متقاضی را بر اساس معیارهای مشخص در این صفحه منتشر کند.
وی با اشاره به درآمد حاصل از انتشار این ویدئوها در صفحه اختصاصی تلوبیونی ساترا، توضیح داد: درآمد حاصل از این اتفاق با یک نسبت خوبی به صاحبان این آثار تقدیم می‌شود که با توجه به ۲۵ میلیون کاربر تلوبیون و مصرف خیلی جدی لایه‌های پایین جامعه، درآمد مناسبی را برای تولیدکنندگان آثار به همراه خواهد داشت.
معاون فضای مجازی صدا و سیما تاکید کرد: این اتفاق به جلوگیری از مصرف غیرقانونی محتوای رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.
نوری درباره برگزاری دومین نمایشگاه رصتا ‌نیز گفت: اگر از منظر راهبردی به صحنه رسانه‌های کشور نگاه کنیم فضای ‌مجازی زیست‌بوم رسانه‌ای کشور و دنیا را تغییر می‌دهد؛ وقتی تغییر زیست‌بوم داریم یعنی به عبارتی معماری فرهنگی‌مان تغییر می‌کند، یکی از کارکردهای سازمان تنظیم و مقررات صوت و تصویر فراگیر به عنوان لایه معماری حکمرانی در این عرصه می‌تواند تشویق، سازماندهی و تسهیلگری باشد. این نمایشگاه با رشدی که در سال گذشته و خصوصا امسال داشته از این منظر اتفاق مهمی است و هرچه قدر بتواند فعالان این صنعت را به هم نزدیک کند به نظر من در راستای وظایف حاکمیت گام‌های مهمی برداشته شده است.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰