دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»/ شرایط ثبت‌نام اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷

دعوت از هنرمندان برای طراحی نشان دائمی «نمایشگاه رسانه‌های ایران»/ شرایط ثبت‌نام اعلام شد

مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از آغاز زمان پیش ثبت‌نام رسانه‌ها برای حضور در نمایشگاه خبر داد و از هنرمندان و علاقه‌مندان دعوت کرد تا در طراحی نشان دائمی این نمایشگاه شرکت کنند.

به گزارش صبا، احسان حامدمقدم مدیر اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از ۶ سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار می‌شود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانه‌های نوین، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری (اپلیکیشن‌ها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و شرکت‌های دانش بنیان رسانه‌ای و شرکت‌هایی با تولید محتوای مجازی و رسانه‌‌ای در بخش‌های جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است، می‌توانند حضور داشته باشند.

حامد مقدم تاکید کرد: با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانه‌های فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش‌ ثبت‌نام برای رسانه‌های واجد شرایط توضیح داد: پیش ثبت‌نام برای همه رسانه‌ها آزاد است و زمان شروع پیش ثبت‌نام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبت‌نام ۲۷ دی ماه است.

به گفته احسان حامدمقدم، کانال‌ها و صفحات مجازی، رسانه‌های برخط، نمایندگی رسانه.های خارجی و روابط عمومی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز می‌توانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه.های ایران شرکت کنند و پیش ثبت‌نام از طریق وب‌سایت pressexpo.ir انجام می.شود.

حامدمقدم  در ادامه گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه رسانه‌های ایران بعد از ۶ سال و تغییر رویکردی که داشته، از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده است تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.

این مدیر اجرایی توضیح داد: این نمایشگاه درصدد است طراحی نشان دائمی (لوگو- آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبه‌های اصیل و فضای نوپدید رسانه‌ای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.

به گفته احسان حامدمقدم، طرح‌ها و ایده‌های دریافتی توسط اساتید، صاحب‌نظران و متخصصان این حوزه داوری و در نهایت سه طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی و جوایز نفیسی به آن‌ها اهدا خواهد شد.

بیست وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    231/063/671/400
  • تمساح خونی
    168/255/197/250
  • مست عشق
    120/024/440/750
  • خجالت‌نکش۲
    83/565/115/200
  • پول و پارتی
    75/236/463/500
  • سال گربه
    64/591/860/000
  • قیف
    16/316/080/500
  • یادگار جنوب
    12/104/059/550
  • ملاقات با جادوگر
    10/154/125/000
  • مفت بر
    9/605/872/500
  • ساعت 6صبح
    6/682/846/250
  • قلب رقه
    6/682/092/000
  • شهرگربه‌ها۲
    5/039/137/000
  • در آغوش درخت
    4/758/831/500
  • شه‌سوار
    2/867/932/500
  • روزی روزگاری آبادان
    2/689/395/000
  • آغوش باز
    691/497/500
  • کارزار
    189/070/000
  • سودابه
    128/322/500
  • لختگی
    25/100/000