به گزارش خبرنگار سینما صبا، این فیلم با فروش پائین ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری صدرنشینی را برای خود حفظ کرد. صنعت سینما به مناسب رقابتهای سوپربول فیلم معروف جدیدی را روانه پرده سینماهای آمریکای شمالی نکرد و تنها فیلم تازه جدول، «لیزا فرانکشتاین» بود.
این کمدی ترسناک نوجوانانه با افتتاحیه کم حدود ۴ میلیون دلاری، ردیف دوم جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی را از آن خود کرد. شرکت فیلمسازی فوکوس پیکچرز برای تولید این کمدی ترسناک حدود ۱۳ میلیون دلار هزینه کرده و این رقم تولید اندک به معنی موفقیت مالی آن در جدول گیشه نمایش است.
زلتا ویلیامز دختر رابین ویلیامز فقید، با لیزا فرانکشتاین اولین تجربه کارگردانی خود را ارائه کرده و بازیگرانی ناشناس دو نقش اصلی آن را بازی کردهاند. داستان فیلم درباره دختر نوجوانی است که در مدرسه دل به یکی از همکلاسیهای خود میبندد، بدون آنکه بداند این پسر نوجوان یک جسد متحرک است!
فروش کلی ۱۰ روزه آرگیل در آمریکای شمالی به رقم ۲۹ میلیون دلار رسیده و با احتساب فروش بینالمللی ۳۱ میلیون دلاری آن، فروش جهانی اکشن جاسوسی ماجراجویانه جدید هنری کاویل به رقم ۶۰ میلیون دلار رسیده است. با توجه به هزینه کلان ۲۰۰ میلیون دلاری تولید فیلم، آرگیل یک شکست سخت تجاری برای تهیهکنندگانش در شبکه اپل به حساب میآید.
دو ردیف سوم و چهارم جدول در اختیار «زنبوردار» و «انتخاب شده» با فروشهایی ۳ و نیم میلیون و ۳ میلیون دلاری بوده تا فروش کلی آنها را به ۵۵ و ۱۳ میلیون دلار برساند. ردیفهای پنجم و ششم جدول را هم «وونکا» و «مهاجرت» با فروشهای ۳ میلیون دلاری نزدیک به هم در اختیار گرفتند. این دو فیلم نیز هم اکنون به فروشهای کلی ۲۰۵ و ۱۱۰ میلیون دلاری دست پیدا کرده و لقب کارهایی پرفروش و موفق را گرفتهاند.
There are no comments yet