به گزارش صبا، برنامههای تدارک دیده شده در صدا و سیما برای ایام منتهی به نوروز در سال جدید رنگ و لعاب متفاوتی به خود گرفته تا جایی که ایجاد برخی خلاقیتها، در جلب مشارکت مردمی و همراهی با این برنامه ها برگ برنده آنها محسوب می شود.
چالش شناخت میهمان در هر بخش از برنامه سال نو شبکه سه یکی از این خلاقیتها است چیزی که پیشتر شاهد آن در هیچ برنامهای نبودیم.
گاه انتشار تصاویر گریم برخی بازیگران در برخی نقشها تعجب مخاطبان را برانگیخته و دیده شده است که اساتید گریم در فضای شخصی گاه با انتشار یک عکس، از مخاطبان میخواهند بازیگر مورد نظر را معرفی کند و حالا این چالش در ایدهای هدایت شده به برنامه سال نو رسیده است.
اجرای این ایده که البته در چند بخش از جمله راضی کردن میهمان برای گریم سنگین و البته اجرای گریم سنگین که زمان و حوصله زیادی میخواهد و مشقتهای بسیار در پی دارد برای تیم تولید آن هم در برنامه زنده و البته به مناسبت سال نو ریسکی بزرگ بود که تیم تولید سال نو آن را پذیرفت و حاصل این ریسک پذیری، افزایش مشارکت مردم در یک برنامه سال نو بود.
سال نو که حلقه وصل دوباره بسیاری از هنرمندان با تلویزیون شده است این بار علاوه بر این امر، با ایدههای اینچنینی و اجراهای گرم مجریانش به آشتی بیش از پیش مخاطبان تلویزیون نیز کمک میکند.
ایده شناسایی افراد با گری های سنگین و البته چیدن سناریو بر اساس میهمانان بخش یک خلاقیت است. آنچه میتواند تلویزیون را از فضاهای مرسوم و سنتی نجات دهد بدون شک ایدههای جدید و خلاقانه است و تیم تولید سال نو نشان داده با ایدههای جدید میتواند بتر دیگر بذر کثرت مخاطبان تلویزیونی برنامههای سال نو را کاشت و ایدههای اینچنینی را در برنامههای مناسبت محور تعمیم داد.
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است