دعوت از چهره‌ها برای حضور در تلویزیون مطلوب بود / صداوسیما یک رسانه ملی است و درِِ آن روی همه باید باز باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۷
مهران رجبی در گفت‌وگو با صبا:

دعوت از چهره‌ها برای حضور در تلویزیون مطلوب بود / صداوسیما یک رسانه ملی است و درِِ آن روی همه باید باز باشد

مهران رجبی درباره حضور برخی از هنرمندان و چهره‌های معروف در برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی گفت: این حرکت صداوسيما در دعوت از چهره‌های مطرح هنری به رسانه ملی در برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های تلویزیونی بسیار مطلوب بود، چراکه صداوسيما یک رسانه ملی است و در آن بر روی همه باید باز باشد.

مهران رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، گفت: در ایام نوروز که مصادف با ایام مبارک ماه رمضان بود به اتفاق خانواده‌ بیش‌تر برنامه رمضانی «زندگی پس از زندگی» را تماشا کردیم‌ که به درد آخرت و عاقبت ما می‌خورد و به‌نظرم یکی از ویژه برنامه‌های جذاب صداوسیما در ایام نوروز و ماه رمضان بود.
رجبی به فعالیت‌های هنری‌اش در صداوسیما پرداخت و افزود: پخش برنامه مسابقه «خودمونی» که در تلویزیون داشتم، آخر سال ۱۴۰۲ به پایان رسید و در سال جدید برنامه‌ای نداشتم و تا ماه‌های محرم و صفر برنامه تلویزیونی نخواهم‌داشت و بعداز آن به پیشنهادها فکر می‌کنم.
رجبی در باره کار در مجموعه‌های تلویزیونی در سال جدید هم گفت: برای امسال یک سریال جدید در خصوص محرم هست که فیلم‌نامه‌اش آماده شده، ولی هنوز نام سریال قطعی نشده. البته قرارداد کار با سازمان منعقد شده و کار به‌طور قطعی انجام خواهد شد.
این چهره تلویزیونی درباره حضور برخی از هنرمندان و چهره‌های معروف در برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های تلویزیونی رسانه ملی گفت: این حرکت صداوسیما در دعوت از چهره‌های مطرح هنری به رسانه ملی در برنامه‌های سال تحویل شبکه‌های تلویزیونی بسیار مطلوب بود، چراکه صداوسیما یک رسانه ملی است و در آن بر روی همه باید باز باشد. البته دوستانی هم که بنا به دلایلی که بیشتر آن ناشی از احساسات بود و صحنه صداوسیما را ترک کرده بودند، برگشتند، به آن‌ها خیر مقدم گفته شد و با استقبال خوبی هم روبه‌رو شدند.
او با اشاره به اینکه صداوسیما مردمی‌ترین رسانه است، افزود: ما نمی‌توانیم به صداوسیما به هر نحوی برچسب‌های گوناگون بزنیم، چراکه مردم در سراسر کشور، دورترین نقاط آن و همه ایران مخاطب برنامه‌های صداوسیما هستند.
رجبی در زمینه بازتاب دوره تحول جدید در رسانه ملی هم گفت: به هرحال خیلی از تغییرات و آنچه که در مد نظر مردم است، باید انجام شود و در این مسیر باید در خصوص ساخت مجموعه‌های فاخر هم هزینه شود تا بتوان نظر مخاطب را جلب کرد. از این رو امیدواریم دست سازمان در تولید چنین آثاری باز باشد؛ چراکه اگر در مقطعی مجموعه «روزگار قریب» را با ۹ میلیارد تومان تولید کردیم، اما الان هزینه تولید چنین سریالی کمتر از ۴۰۰ میلیارد تومان نخواهد شد و این برآوردهای سنگین دست هر سازنده‌ای را که منشأ اثر است، خواهد بست. البته امیدوارم وضعیت مالی سازمان بهتر شود.
مجری مسابقه تلویزیونی«خودمونی» درباره دیدار صمیمانه رئیس رسانه ملی با هنرمندان گفت: به نظرم این دیدارها خیلی خوب و حق هنرمندان است. همه صنوف هنری باید در تعامل مستقیم و چهره به چهره و زنده با رئیس سازمان صداوسیما قرار بگیرند و این به نفع رسانه ملی و رئیس سازمان صداوسیما هم هست و به‌نظرم تعامل رودررو در پیشبرد کارها خیلی اثرگذار است. امیدوارم این دیدارها با رئیس رسانه ملی ادامه‌ یابد و البته دیدارها، فتح بابی برای تولیدات فاخر در صداوسیما بشود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۵/۲۳۱/۳۴۳/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • مست عشق
    120/214/320/750
  • پول و پارتی
    ۸۸/۱۹۲/۵۳۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    86/257/789/200
  • زودپز
    ۸۱/۵۱۸/۴۴۲/۰۰۰
  • خجالت نکش
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۲۷/۵۲۴/۷۸۸/۰۰۰
  • قیف
    ۲۶/۲۷۷/۸۱۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۲/۳۰۵/۷۸۱/۱۰۰
  • قلب رقه
    ۱۲/۳۰۰/۹۶۸/۵۰۰
  • ملاقات با جادوگر
    11/345/347/500
  • شهرگربه‌ها۲۹
    ۱۰/۰۳۴/۱۵۳/۵۰۹
  • شه‌سوار
    ۱۰/۰۰۴/۵۶۸/۵۰۰
  • در آغوش درخت
    6/277/201/500
  • آغوش باز
    2/293/917/500
  • استاد
    ۴۴۱/۰۲۷/۵۰۰
  • کارزار
    ۲۳۵/۷۹۲/۵۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۱۳۰/۹۳۵/۰۰۰
  • لختگی
    ۹۷/۰۸۵/۰۰۰