به گزارش صبا، در سه روز گذشته کمپین تبلیغاتی بزرگی در فضای مجازی از سوی دستاندرکاران و تولیدکنندگان فیلم «مست عشق» در فضای مجازی راه افتاده که در این کمپین، سوء استفاده غیراخلاقی عجیبی از نام و صدای محسن چاوشی صورت گرفته است.
در شرایطی که گفته میشود بیش از یک میلیارد تومان هزینه پخش این تبلیغات تیزر و تصاویر «مست عشق» روی قطعات قدیمی محسن چاوشی شده، این تبلیغات غیراخلاقی بالای ۱۴ میلیون بازدید را بر اساس مشاهدات تحقیقی دریافت کرده و این در شرایطی است که مدیر تولید «مست عشق» قرار بود هفته گذشته قرارداد رسمی استفاده از آثار قدیمی محسن چاوشی را امضا و سپس نسبت به استفاده از آنها در تبلیغات اقدام کند.
پیگیری اطرافیان چاوشی از مدیران تولید و برخی دستاندرکاران «مست عشق» درباره این رویه غیرحرفهای بی نتیجه مانده و آنها اجرایی شدن این کمپین را تصمیم مدیران تبلیغاتی این فیلم دانستهاند و معتقدند: «چون آقای فتحی در بوشهر در حال تصویربرداری از مجموعه و اثر جدیدیست، دسترسی به ایشان برای تایید قرارداد ممکن نیست!».
این سوء استفاده غیراخلاقی از نام محسن چاوشی در تبلیغات «مست عشق» زمانی آزاردهندهتر به نظر میآید که این خواننده به دلیل احترامی که به حسن فتحی قائل است، پذیرفته بود درباره این موضوع گفتوگو کند ولی دست اندرکاران «مشت عشق» از یک هفته قبل تماس اطرافیان چاوشی را پاسخ ندادند و به یک باره این کمپین تبلیغاتی بدون اجازه، تایید و حتی مشورت با چاوشی بصورت گسترده و میلیونی در حال اجرایی شدن است.
نشر اول: کانال بهمن بابازاده
There are no comments yet