«فیلم‌نیک» و «فیلم‌دون» معرفی شدند/ مزیت رقابتی میان سکوها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴
در بیست‌و سومین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

«فیلم‌نیک» و «فیلم‌دون» معرفی شدند/ مزیت رقابتی میان سکوها

مدیران سکوهای «فیلم‌نیک» و «فیلمدون» مهمان دومین قسمت از فصل دوم برنامه «صمیمانه» شدند و درباره خصوصیات این سکوها صحبت کردند.

به گزارش صبا و به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، دومین قسمت از فصل دوم برنامه «صمیمانه» با حضور معتمدی مدیر سکوی «فیلم ‌نیک»، محمدی مدیر سکوی «فیلم‌دون»، زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا، صادقی مدیر ارزیابی و رتبه‌بندی ساترا، امامی مدیر صدور مجوز ساترا، مرادخانی تهیه‌کننده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و برخی دیگر از کارشناسان حوزه فیلم و سریال و با اجرای محمدمهدی مومنی‌ها برگزار شد.

معتمدی در ابتدای برنامه گفت: تیرماه امسال بود که سکوی «فیلم‌نیک» کار خود را آغاز کرد. از همان ابتدا تصمیم گرفتیم تا نسبت به سایر سکوها عملکرد متفاوتی داشته باشیم. قصد داریم در ادامه فیلم‌های کوتاه، برنامه‌های کودک و … را نیز در اختیار کاربران قرار دهیم؛ درحال حاضر ۴۰۰۰ محتوا در «فیلم‌نیک» در دسترس مخاطبان قرار دارد وبه‌زودی یک سریال و یک مسابقه را به محض دریافت مجوز ساترا تولید خواهیم کرد.

مرادخانی در ادامه برنامه درباره اهمیت خلق مزیت‌های رقابتی برای سکوها گفت: با همین زیرساخت‌های موجود می‌توانیم مزیت رقابتی برای خود خلق کنیم، توجه به حوزه کودک و نوجوان و تولید و انتشار محتوا برای کودکان و نوجوانان یکی از مزیت های رقابتی است که اگر سکوها به این حوزه توجه کنند، اتفاقات خوبی را برای آنها و مخاطب کودک و نوجوان رقم خواهد زد.

صادقی نیز به یکی دیگر از مزیت‌های رقابتی اشاره کرد و گفت: یکی از مزیت‌های رقابتی سکوی «فیلم نیک» این است که استفاده از این سکو رایگان است و نیاز به خرید اشتراک ندارد.

همچنین امامی با بیان این موضوع که در ساترا همیشه سعی کرده‌ایم تا الزامات ضروری را از سکوها برای صدور مجوز درخواست کنیم، گفت: درصدد هستیم تا الزامات غیر ضروری را از روال صدور مجوز ساترا حذف کنیم تا شاهد تسهیلگری بیشتری در امر صدور مجوز باشیم.

در ادامه این برنامه سکوی «فیلمدون» معرفی شد و محمدی مدیر این سکو گفت: «فیلمدون» از خرداد امسال کار خود را شروع کرده است که در حال حاضر ۱۵۰۰ عنوان فیلم وسریال ایرانی و خارجی، انیمیشن و سایر انواع محتوا در این سکو عرضه شده است.

زارعی در پایان درباره سکوی «فیلمدون» گفت: این سکوی جزو سکوهایی است که به محض راه‌اندازی، درخواست مجوز داد و بدون مشکل، مجوز سطح ۲ را دریافت کرد. «فیلمدون» همانند سایر سکوها از طریق بخش پایش ساترا رصد می‌شود و در تعاملات خوب و مناسبی با این سازمان قرار دارد. «فیلمدون» جزو ۷ سکویی بوده است که در بازی‌های جام ملت‌‌های آسیا آی‌فریم پخش زنده شبکه‌های سیما را با همکاری ساترا پخش کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰