«رصتا» فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها / می‌توان مشکلات اکوسیستم را عیب‌یابی و حل کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۳
مدیرمحتوایی سکوی عماریار مطرح کرد؛

«رصتا» فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها / می‌توان مشکلات اکوسیستم را عیب‌یابی و حل کرد

مدیرمحتوایی سکوی عماریار گفت: در نمایشگاه رصتا، پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آن‌ها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.

به گزارش صبا و به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهنام خان‌محمدی مدیر محتوایی عماریار درباره نقش نمایشگاه رصتا در ارتقای صنعت نمایش خانگی گفت: همین که پلتفرم‌ها در چنین نمایشگاهی فرصت عرضه محصولات، توانمندی‌ها، دانش و تجربیات خودشان را به سازمان‌ها، شرکت‌ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم‌های این صنعت پیدا می‌کنند، گام موثری در ارتقای صنعت است؛ چراکه در این رویدادها مشورت‌خواهی، هم‌افزایی، شناسایی افراد مرتبط و غیره اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در این موقعیت پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آن‌ها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.

خان‌محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده، می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود. وی در این باره توضیح داد: همین که این نمایشگاه بتواند به تکمیل این چرخه تولید، توزیع و مصرف کمک کند یعنی به خودی خود به ارتقای صنعت کمک کرده است.

مدیر محتوایی عماریار درباره هدف از شرکت در این رویداد عنوان کرد: اولین هدف ما پیدا کردن پلتفرم‌های هم‌سو با عماریار است که براساس دغدغه‌های مشترک فعالیت می‌کنیم تا بتوانیم با آن‌ها به هم‌افزایی برسیم. حالا این هم افزایی در حوزه‌های مختلف از تولید مشترک گرفته تا تبلیغات و غیره معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: دومین هدف ما عرضه عماریار به‌عنوان پلتفرم قابل اعتماد به تولیدکنندگان محتواست؛ مخصوصا آثار مستند و کوتاه چراکه عماریار یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌هایی است که دغدغه انتشار این نوع تولیدات را دارد.

خان‌محمدی در پاسخ به این پرسش که برگزاری رویدادهای این چنین چقدر در انتقال تجربه و هم‌افزایی بین سکوها نقش خواهد داشت، بیان کرد: قطعا در چنین رویدادهایی است که پلتفرم‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، نیازهایی که دارند به یکدیگر عرضه کنند تا با توان سایر پلتفرم‌ها آن نیاز را مرتفع کرده، نقاط قوت و توانمندی‌های خود را به سایر پلتفرمها عرضه کنند. در واقع بتوانند حلال مشکلات آنها باشند و تجربیاتی که در حل مشکلات مشابه داشتند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این دانش و دانسته‌های خود را با اشتراک‌گذاری بالا ببرند و در کل در رقابت با پلتفرم‌های بزرگ همراه و هم‌قدم شوند. اینجاست که رصتا و صدالبته کمک خود ساترا می‌تواند نقش پر رنگی داشته باشد.

سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا می‌شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰