نقش‌آفرینی رسانه ملی در تقویت خودباوری و هویت ملی/ در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۷
جبلی در نشست سراسری طرح‌وبرنامه‌ریزی رسانه ملی بیان کرد؛

نقش‌آفرینی رسانه ملی در تقویت خودباوری و هویت ملی/ در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر هستیم

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه آنچه در قالب تحول در سه بعد رویکردی، سازوکاری و محتوایی به‌عنوان سند مورد اجماع سازمان صداوسیما به تأیید رهبر فرزانه انقلاب رسیده، امروز دیگر یک سندِ آرزوییِ تحقق‌ نیافتنی نیست، اظهار کرد: تحولات اخیر ملی و منطقه‌ای، همکاران ما را بسیار ورزیده‌تر از گذشته کرده است؛ چراکه با گذرگاه‌های مهمی روبه‌رو شدیم و نقاط قوت ما بیش‌ازپیش نمایان شد.

به‌گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در نشست سراسری طرح‌وبرنامه‌ریزی رسانه ملی، ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و جبهه مقاومت، متولیان حوزه برنامه‌ریزی سازمان را سربازان پای کار تحقق تحول خواند و خطاب به آن‌ها گفت: شما با نشاط، انگیزه و اراده درحال فعالیت‌اید تا ثابت کنید آرزوها، راهبردها و اهداف کلان تحولی حتماً قابلیت تحقق دارند.

وی افزود: آنچه در قالب تحول در سه بعد رویکردی، سازوکاری و محتوایی به‌عنوان سند مورداجماع سازمان صداوسیما به تأیید رهبر فرزانه انقلاب رسیده، امروز دیگر یک سندِ آرزوییِ تحقق‌نیافتنی نیست، شما ثابت می‌کنید که دست‌یافتی‌ست و محقق خواهد شد.

رئیس رسانه ملی به افت‌وخیزها و تحولات سه سال پرحادثه اخیر کشور و منطقه اشاره کرد و گفت: صداوسیما به‌عنوان سکوی نظام در فرهنگ‌سازی و قوه ناطقه جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، این تحولات را مدیریت و اثبات کرد که بیش‌ازپیش به اجرای سند تحول نیازمندیم و لازم است اهداف کلان، سازوکارها و رویکردها را بازخوانی کنیم تا درنهایت، به تحول محتوایی برسیم.

جبلی تأکید کرد که البته تحولات اخیر، همکاران ما را بسیار ورزیده‌تر از گذشته کرده است؛ چراکه با گذرگاه‌های مهمی روبه‌رو شدیم و با رفع برخی نواقص، نقاط قوت ما بیش‌ازپیش نمایان شد. به‌روشنی دیدیم که نقاط قوت ما تا چه اندازه در آوردن مردم پای صندوق‌‌های رأی و ارتقای مشارکت سیاسی کارگشا بود. همچنین، در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ مشاهده کردیم که چگونه با نقش‌آفرینی رسانه ملی، دو عملیات نظامی مهم تبدیل به نقطه پرافتخار تاریخی، مصداق والای خودباوری و عنصر تقویت اعتمادبه‌نفس ملی شد. این مهم اتفاق نیفتاد، مگر با تلاش همکاران حوزه پیام و پشتیبانی رسانه ملی.

جبلی ادامه داد: آنچه درنهایت، باید برایمان مهم باشد، نگاه مخاطب است. مخاطب باید ما را تشویق و احساس کند که اتفاق مثبتی رخ داده؛ همان‌طور که شیرینی حضور پررنگ مردم روستاها در قاب تصویر را احساس کرد.

رئیس سازمان صداوسیما بر ضرورت توجه به همه ابعاد تصمیمات و برنامه‌ها ازسوی متولیان برنامه‌ریزی سازمان برای عبور از گلوگاه‌های حساس نیز تأکید و اظهار کرد: حوزه برنامه‌ریزی نیازمند افق دید گسترده است. تمام عناصر برنامه‌ریزی باید از این افق دید گسترده برخودار باشند؛ زیرا همه ما در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر و ارزشمندیم.

وی از حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه حوزه ستاد از صف صداوسیما نیز سخن گفت و عنوان کرد: عامل اصلی تولید که حوزه صف است، باید احساس کند لشکری پشت‌سرش درحال رفع موانع‌اند و از او حمایت می‌کند. حوزه برنامه‌ریزی تمام تلاش خودش را برای به نتیجه رسیدن آرمان‌های تحول به ‌کار بسته که ثمره‌اش اثرگذاری بیشتر رسانه در جذب مخاطب، ایجاد همبستگی اجتماعی و ملی و انتقال پیام به مخاطب، ذیل چهار نقش قرارگاهی، آوردگاهی، آسایشگاهی و دانشگاهی رسانه ملی است.

به‌گفته رئیس رسانه ملی، همکاران مرکز طرح‌، برنامه و بودجه سازمان حلقه وصل برنامه‌ساز و سیاست‌گذاران و حلقه واسط تبدیل آرزوها به‌ راهبرد اقدام و عمل‌اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۵/۲۳۱/۳۴۳/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • مست عشق
    120/214/320/750
  • پول و پارتی
    ۸۷/۴۹۱/۳۰۲/۰۰۰
  • خجالت نکش 2
    86/257/789/200
  • زودپز
    ۶۷/۳۷۶/۱۵۴/۲۸۰
  • خجالت نکش
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • قیف
    25/553/393/000
  • ببعی قهرمان
    ۲۳/۸۸۵/۶۵۷/۰۰۰
  • مفت بر
    ۲۱/۵۹۱/۱۲۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۲/۳۰۰/۹۶۸/۵۰۰
  • ملاقات با جادوگر
    11/345/347/500
  • شه‌سوار
    ۹/۷۴۳/۴۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها2
    9/123/296/500
  • در آغوش درخت
    6/277/201/500
  • آغوش باز
    2/293/917/500
  • استاد
    ۳۲۶/۵۰۵/۰۰۰
  • کارزار
    ۲۳۵/۷۹۲/۵۰۰
  • لختگی
    96/845/000
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۶۴/۲۷۵/۰۰۰