امیرمهدی نظری/صبا: او در این مصاحبه اشاره کردند که این تاخیر کوتاه و طبیعیست و «راکستار میخواهد بهترین چیز (محصول سرگرمی تاریخ) را بسازد.»
زلنیک:« این یک تاخیر کوتاه است کمتر از ۶ ماه. معمولا ما سعی میکنیم تاریخی را اعلام کنیم که مطمئنیم میتوانیم به آن برسیم. راکستار سعی میکند بهترین چیز (محصول) را در تمام صنعت سرگرمی بسازد – نه فقط در صنعت بازی.»
و در ادامه زلنیک مشخص کرد به هیچ عنوان گیمر نیست اما روی بازی نظر میدهد.
خبرنگار CNBC:« بازی را تجربه کردید؟… بازی را دیده اید؟ شما زیاد گیم بازی نمیکنید؟»
زلنیک: اصلا بازی نمیکنم گیمر نیستم, مدیر مصرف کننده (بازیکن) نیستم, مسئولیت هام…»
خبرنگار CNBC:« اما بازی را به شما نشان میدهند بله؟»
زلنیک:«بله.»
خبرنگار CNBC:« و شما نظر می دهید برای بازی؟ این چگونه رابطه ایست؟»
زلنیک:« خیلی صادقانه نظر میدهم ولی باور دارم که مصرف کننده (بازیکن- گیمر) بودن به عنوان مدیر عامل در صنعت سرگرمی بسیار اشتباه است و حتی در صنعت های فیلم, تلویزیون و موسیقی هم که فعالیت کردم مصرف کننده نبودم… من قطعا می توانم اسکریپت بخوانم یا موزیک گوش بدهم و حتی اهنگساز هم بودم اما این وظیفه من نیست. وظیفه من این است که ادم های با استعداد این صنعت را جذب کنم و نگه دارم بعد هم جلوی آنها را نگیرم بگذارم کار خودشان را انجام بدهند.»
مشخصا زلنیک از دل بازیکنان و هواداران خبر ندارد از جایی که گیمر نیست اما طبق گفته او این وظیفه اش نیست و با اینکه صادقانه نظر ها و دیدگاه هایی میدهد, تنها وظیفه ایشان پیدا کردن نیرو های با استعداد است و بعد از آن دیگر دخالتی در کار نمیکند. این بسیار خبر خوبیست و دیدن چنین دید حرفه ای در صنعت گیمینگ بسیار خوشایند است. بارها و بارها به ما ثابت شده وقتی که شخصی در مقام مدیریت یا تهیه کننده در کار توسعه دهندگان دخالت اشتباه انجام داده, چه بلایی به سر آن محصول آمده است. بازی های «یوبیسافت» و محصولات «جنگ ستارگان» قطعا نمونه ای بارزی از این اتفاق هستند.