امیرمهدی نظری/صبا: «لِزلی بنزیز» یکی از برترین تهیه کنندگان در شرکت راکستار بود. زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۷۱ در آبردین، اسکاتلند، یک برنامهنویس و تهیه کننده بازیهای ویدیویی است که به عنوان رئیس سابق «Rockstar North، زیر مجموعه «Rockstar Games»، شناخته میشود. او نقش کلیدی در توسعه سری بازیهای «Grand Theft Auto» از «Grand Theft Auto III» تا «Grand Theft Auto V» ایفا کرد. پس از جدایی از «Rockstar» در سال ۲۰۱۶, شرکت «Build a Rocket Boy» را تأسیس کرد و اولین بازی خود را با نام «MindsEye» منتشر کرد.
بازی «MindsEye» در اوایل این هفته به سرعت از یک به اصطلاح «نامه عاشقانه» به «Cyberpunk 2077» و «GTA», به یک فاجعه کامل تبدیل شد. پس از اینکه استودیوی توسعه دهنده, «Build A Rocket Boy», نسخههای آزمایشی و بررسی را پیش از انتشار به تولید کنندگان محتوی ارسال نکرد، شک و تردید ها برانگیخته شد و طرفداران به سرعت دریافتند که دلیل آن، آشفتگی عظیم بازی «MindsEye» است که برخی آن را «غیرقابل بازی کردن» توصیف کردهاند.
تنها چند ساعت پس از انتشار, طرفداران ویدیوهایی از خودروهای شناور در هوا, تشکلهای بسیار عجیب از NPC ها و مشکلات آزار دهنده در عملکرد اجرایی در بازی را به اشتراک گذاشتند که در نهایت به امتیاز کلی بررسی کاربران در «Steam» با رتبه «عمدتا منفی» منجر شد. به نظر میرسد هیچ بازی دیگری در سال جاری شروعی بدتر از «MindsEye» نداشته باشد و حالا که حقیقت برملا شده، شرکت توسعه دهنده، یعنی «Build A Rocket Boy», به نظر در حالت کنترل آسیب قرار دارد.
این بازی آنقدر بد است که بازیکنان را به یاد انتشار بسیار بد بازی«SaintsRow Reboot» می اندازد که درست به همین اندازه بد است اما به نظر میرسد که «MindsEye» حتی بدتر هم باشد. حالا با حالت «کنترل آسیب،, شرکت «Build a Rocket Boy» در حال کنسل کردن استریم های اسپانسر شده این بازی است.
گزارش شد که استریمر معروف «CohhCarnage» ادعا کرده است که استریم اسپانسر شده او از بازی «MindsEye» که قرار بود امروز پخش شود در آخرین لحظه توسط توسعه دهنده بازی کنسل شد. در واقع، این کنسلی به قدری دیر بود که ظاهرا «CohhCarnage» در حال اجرای «MindsEye» و آماده سازی بازی برای استریم بود که ایمیل کنسلی را دریافت کرد.: «من بازی «MindsEye» را باز کردم و در حالی که در حال بارگذاری بود، مدیر برنامه ام با من تماس گرفت و گفت: اسپانسر در حال حاضر نمیخواهد این کار را انجام دهد, آنها مایل به تغییر زمان هستند.»… «و من گفتم: اوه, تا به حال اینطور نشده بود. اسپانسر تصمیم گرفت که فعلا حمایت مالی را انجام ندهد و صادقانه بگویم, کاملا شفاف و صادق, به نظر میرسد برای «MindsEye» این تصمیم درستی بود.»
اکنون «Build A Rocket Boy» احتمالاً با تمام توان در تلاش است تا هم بازی و هم اعتبار خود را نجات دهد. تلاشهایی در حوزه رسانههای اجتماعی انجام شده و حساب توییتر «MindsEye» وعده داده است که تعداد بسیاری آپدیت ها برای بهبود عملکرد ارائه خواهد شد، اما ممکن است دیگر دیر شده باشد.