«کارستان» با استندآپ کمدی سراغ انتخابات مجلس رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۷ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۸

«کارستان» با استندآپ کمدی سراغ انتخابات مجلس رفت

تهیه‌کننده برنامه «کارستان» از ویژگی‌های این برنامه و تفاوت‌های آن با سایر برنامه‌های سیاسی تلویزیون می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، حامد چهاردوری تهیه کننده «کارستان» درباره فرآیند تولید این برنامه گفت: مجموعه تلویزیونی «کارستان» کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیما ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی است و در ادامه مجموعه‌هایی است که برای انتخابات تولید کرده بودیم. در این دوره انتخابات مجلس مجموعه‌ای جدید طراحی کرده‌ایم که در دو بخش ساختار و محتوا دارای نوآوری است.

وی ادامه داد: برنامه «کارستان» دارای سه بخش گفتگو با شخصیت‌های مطرح سیاسی، مفاخر، نخبگان کشور‌ و گزارش‌های پشت صحنه است. همچنین خواننده‌های مطرح اقوام با گویش‌های محلی در کنار سایر خوانندگان کشور به نمایندگی از مردم ایران در این برنامه حضور دارند. مجریان «کارستان» شهرام شکیبا، محمد قاسمی و پدرام آبدان هستند. استندآپ کمدی این برنامه را علیرضا مسعودی، سامان گوران و بهزاد قدیانلو اجرا می‌کنند.

چهاردوری گفت: در این برنامه برای نخستین بار در تلویزیون از دکور ۳۶۰ درجه استفاده کردیم، نمای دکور قسمتی از کشور عزیزمان ایران است و یک چهارراه درون شهری را طراحی کرده‌ایم که در هر گوشه از این چهارراه اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد و شامل گفتگو با نخبگان کشور، شخصیت‌های شناخته شده در حوزه‌های  سیاسی، اقتصادی، بازیگران و… است. بخش‌های دیگر برنامه شامل استندآپ کمدی و آواهای سنتی و محلی که توسط خوانندگان مشهور مانند سالار عقیلی و حمید حامی و دیگر خوانندگان اجرا می‌شود. زبان این برنامه کاملا نرم بوده و هدف آن هم ارتقا و کیفی کردن انتخاب برای مردم است. سعی ما بر این بوده تا محتوای سیاسی که به طور معمول خشک است را با ادبیاتی نو و شاد و مفرح به مخاطبان ارائه دهیم.

تهیه کننده «کارستان» تمایز این برنامه با دیگر برنامه‌های انتخاباتی را تفاوت ساختار و محتوا دانست و افزود: از جمله تمایزهای این برنامه ایستادن تماشاگران در این دکور شهری است که برای نخستین بار اجرا شد، در استندآپ کمدی‌ها نیز موضوعات سیاسی و اجتماعی در قالب طنز اجرا می‌شوند. در بخش گفتگو انتظارات و مطالبات مردم از مجلس شورای اسلامی آینده مورد بررسی و نقد قرار می‌گیرد. تمام تلاشمان این است تا در تولید این برنامه قدمی رو به جلو برداریم تا شاهد مجلسی باشیم که چه از نظر کمی و کیفی برای آینده کشور تاثیرات خوبی گذارد.

چهاردوری با اشاره به تلاش تیمی ۱۵۰ نفره در این برنامه اظهار کرد: در اتاق فکر این مجموعه از ظرفیت جامعه دانشگاهی، هنرمندان، نویسندگان حوزه طنز، تولید‌کنندگان محتوای سیاسی و روزنامه‌نگاران استفاده کرده‌ایم که خروجی آن، کار تیمی ۱۵۰ نفره است و در تولید این برنامه مشارکت دارند تا بتوانیم به بهترین شکل این برنامه را روی آنتن ببریم.

وی درباره بازخوردهای این برنامه گفت: خوشبختانه تاکنون این برنامه مورد استقبال خوب بینندگان عزیزمان قرار گرفته است، ان‌شاءالله با پخش قسمت‌های دیگر «کارستان» شاهد جلب رضایت بیشتر مردم عزیزمان از این برنامه باشیم. یکی دیگر از مواردی که باعث خوشحالی ما شده است بازنشر قسمت‌های مختلف این برنامه در سایت‌های خبری است.

«کارستان» کاری از گروه سیاسی شبکه سه سیماست که از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه سه سیما پخش میشود.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۷/۳۷۹/۳۳۵/۵۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۱/۳۱۲/۱۴۴/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۳/۵۵۶/۱۷۳/۰۰۰
  • استاد
    ۸۸۸/۵۲۵/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۶/۴۵۲/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۲۴۳/۱۴۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۴۲/۷۲۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۱۸/۹۳۵/۰۰۰