کرونا نشست هم‌اندیشی فعالان سواد رسانه‌ای را به تعویق انداخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۵

کرونا نشست هم‌اندیشی فعالان سواد رسانه‌ای را به تعویق انداخت

دومین نشست دوسالانه هم‌اندیشی فعالان سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور در نیمه دوم اردیبهشت‌ یا نیمه اول خرداد سال آتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صبا، دومین نشست دوسالانه هم‌اندیشی فعالان سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی کشور که قرار بود ۲۰ اسفند ماه برگزار شود به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه یا نیمه اول خردادماه سال آتی برگزار می‌شود.

محمدصادق افراسیابی معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این نشست اظهار کرد: تا کنون ۴۶ فعال حقیقی و حقوقی در حوزه سواد رسانه‌ای کشور برای شرکت در این نشست، حضور خود را قطعی کرده‌اند که با توجه به ضرورت تاخیر در برگزاری نشست مذکور به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، مقرر شد سامانه ثبت‌نام از امروز تا پایان اسفندماه مجددا باز شود و علاقه‌مندانی که به هر دلیل تاکنون فرصت نکرده‌اند برای حضور در گردهمایی فعالان سواد رسانه‌ای کشور ثبت نام کنند امکان ثبت اطلاعات خود را همچنان خواهند داشت.

وی افزود: هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی که برای شرکت در دومین نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور ثبت‌نام کرده‌اند، ۱۵ دقیقه فرصت دارند که تجربه فعالیت‌های خود را در عرصه سواد رسانه‌ای بیان کنند و سه نفر از مشاورین متخصص نظرات خود را برای بهبود فعالیت‌های ایشان بیان می‌کنند.

افراسیابی خاطرنشان کرد: بخش دیگری که در نشست هم‌اندیشی فعالان سواد رسانه‌ای اجرا می‌شود، ارائه ایده‌های نو و خلاقانه برای افزایش سواد رسانه‌ای است که توسط برخی ایده‌پردازان مطرح تبیین می‌شوند.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال از اختصاص بخشی ویژه به تجربه فعالان سواد رسانه‌ای کشور در زمینه تولید و انتشار محتوای مرتبط با موضوع سواد رسانه‌ای و اخبار و اطلاعات مرتبط با ویروس کرونا خبر داد و گفت: با توجه به تلاش فعالان سواد رسانه‌ای برای آگاه‌سازی مردم از تبعات اخبار جعلی، شایعات و انتشار اطلاعاتی که باعث ایجاد هراس در جامعه می‌شود، تصمیم گرفتیم در این نشست پنلی ویژه را به تجارب موسسات فعال سواد رسانه‌ای برای ارتقای سواد رسانه‌ای مردم در روزهای مقابله با ویروس کرونا اختصاص دهیم.

افراسیابی در پایان به طراحی دو کارگاه آموزشی برای فعالان سواد رسانه‌ای کشور اشاره کرد و توضیح داد: در دومین نشست دو سالانه فعالان سواد رسانه‌ای کشور دو کارگاه آموزشی با موضوع شیوه‌های گفتمان‌سازی در حوزه سواد رسانه‌ای و شیوه‌های تولید و انتشار محتوای سواد رسانه‌ای طراحی شده است که این دو کارگاه با حضور و تدریس اساتید کشور برگزار می‌شود.

به گفته افراسیابی، ثبت‌نام در این نشست رایگان است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این نشست به شکل دوسالانه حمایت می‌کند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در نشست فعالان سواد رسانه‌ای کشور می‌توانند تا پایان اسفندماه سال جاری به نشانی اینترنتی mas.saramad.ir مراجعه کنند یا از طریق ارسال ایمیل به نشانی Mas@farhangmail.ir در این رویداد ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰