مسعود روشن پژوه در مهمانی «به خانه بر می گردیم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۷

مسعود روشن پژوه در مهمانی «به خانه بر می گردیم»

ویژه برنامه «به خانه بر می گردیم» این هفته جمعه  12 اردیبهشت ماه مصادف با روز بزرگداشت مقام معلم روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» جمعه ۱۲ اردیبهشت‌‌ماه با حضور مسعود روشن پژوه به جای محمدحسین مولایی که این شب ها اجرای زنده جشن رمضان را به عهده دارد، در کنار زینب پورابراهیم ساعت ۱۶:۴۵ مهمان خانه روزه داران می شود.

به دلیل مصادف شدن این برنامه با شهادت مرتضی مطهری و روز معلم، این برنامه سراغ یک معلم روشندل کشور به نام بهروز افروز می رود و گفت‌وگویی با وی خواهد داشت. این معلم در کارنامه کاری خود علاوه بر تدریس، سابقه چندین دوره داوری در جشنواره‌های شعر و ادبیات را دارد.

همچنین علی صدرا کارشناس مهارت‌های زندگی که هر هفته سلسله بحث‌های روانشناسی در این برنامه مطرح می‌کند،  این هفته با موضوع و آموزش مهارتی تازه برای سبک زندگی بهتر در برنامه حاضر می‌شود.

امید جهان خواننده پاپ و جنوبی کشورمان با حضور در استودیوی مهمانی «به خانه بر می گردیم» به اجرای آهنگ‌های خود می پردازد.

منصوره سادات حسینی کارشناس آشپزی این برنامه هم غذایی مناسب ایام ماه رمضان آموزش خواهد داد.

ویژه‌برنامه «به خانه بر می‌گردیم» کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری  و سردبیری مائده شیرپور برخلاف هفته‌های گذشته و روال عادی برنامه که صبح‌های جمعه پخش می‌شد، در رمضان جمعه ها حوالی ساعت ۱۶:۴۵ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است