لابراتوار صداوسیما مدیون اکبر عالمی است/ اکران آنلاین دوای درد سینما نیست | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱
منوچهر محمدی در گفتگو با صبا:

لابراتوار صداوسیما مدیون اکبر عالمی است/ اکران آنلاین دوای درد سینما نیست

منوچهر محمدی با تسلیت درگذشت اکبر عالمی، ایشان را از آن دست افرادی دانست که همه دوستش داشتند، چون به شدت اخلاق‌مدار بود.

منوچهر محمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا با بیان این‌که اکبر عالمی فردی اخلاقگرا و با دانش بود درگذشت وی را تسلیت گفت و اظهار کرد: در ابتدای انقلاب من مدیر پشتیبانی سیما بودم؛ دورانی که لابراتور تلویزیون یکی از زیرمجموعه‌های پشتیبانی بود. در آن مقطع اکبر عالمی یکی از کارمندهای سازمان صدا و سیما بود. وقتی در جلساتی که او هم در آن حضور داشت با او آشنا شدم و دریافتم که سواد بسیار بالایی دارد و برای همین برای مدیریت لابراتوارهای سازمان صدا و سیما انتخابشان کردم.

وی افزود: خیلی بابت انتخابی که در آن دوران کردم خرسندم و لابراتوار تلویزیون در آن دوران به شدت مدیون وی شد. اهمیت کار او زمانی بیشتر می شود که بدانیم در آن مقطع تنها دو لابراتور تلویزیون و ارشاد فعالیت می کردند. اکبر عالمی هیچگاه از عرضه دانش خود نسبت به جوانان دریغ نداشت. من این مساله را در ابتدای انقلاب به خوبی از او شاهد بودم. این را هم بگویم که هیچگاه از وی نکته بدی نشنیدم و همه از او به نیکی یاد می‌کردند.

این تهیه کننده درباره کارهای خود نیز گفت: در این ایام کاری انجام نمی دهم و تنها فیلم «چپ راست» ساخته حامد محمدی است که آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

محمدی با تاکید بر این‌که حیات اجتماعی تحت تاثیر کروناست، تصریح کرد: سینما جدای از حیات اجتماعی نیست برای همین طبیعی است که سینما نیز روزهای بسیار بدی را بگذراند. سینماها عملا تعطیل است و فیلم‌ها امکان دیده شدن ندارند، حتی اگر سالن‌های سینما باز شود کمتر کسی به سالن‌های نمایش مراجعه می‌کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «میم مثل مادر» متذکر شد: مشکلات پیش آمده، تنها برای ایران نیست، زیرا هفته پیش بزرگترین گروه سینمایی آمریکا اعلام ورشکستگی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه اکران آنلاین درمان موثری برای وضعیت پیش آمده نیست، تصریح کرد: با شرایطی که پیش آمده، اکران آنلاین دوای درد شرایط حال نیست، چون نیم ساعت بعد از پخش آنلاین، نسخه قاچاق فیلم‌های به بازار عرضه می‌شود. این مساله را به روشنی درباره فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی کیا شاهد بودیم.

انتهای پیام/

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰