«نشان» مشکل سرمایه دارد/ پخش فیلم‌ از پلتفرم‌ها حمایت نمی‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۶
قربان نجفی در گفتگو با صبا:

«نشان» مشکل سرمایه دارد/ پخش فیلم‌ از پلتفرم‌ها حمایت نمی‌شود

کارگردان «نشان» از نوشتن 2 فیلمنامه جدید خبر داد و علت استقبال نکردن مردم از دیدن فیلم‌ سینمایی در پلتفرم‌ها را نبود حمایت دانست.

قربان نجفی کارگردان فیلم سینمایی «نشان» که پیش از این از ساخت آن در سال ۱۴۰۰ خبر داده بود در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: به دلیل مشکلات مالی و نبود سرمایه‌گذار، همچنان فیلم در وضعیت نامشخصی‌ست البته درحال مذاکره با چند جایی برای قبول سرمایه‌گذاری فیلم هستیم و امیدواریم به زودی ساخت آن را آغاز کنیم.

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود خاطرنشان کرد: یک فیلمنامه آماده ساخت دارم اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد. فیلمنامه دیگری نیز همراه با ترانه برومند در مرحله نوشتن داریم که بخش اعظمی از فیلمبرداری آن باید در خارج از کشور اتفاق بیفتد. در حال حاضر برنامه‌ای برای ساخت آن‌‌ها ندارم و تمام سعی خود را می‌کنم که فیلم سینمایی «نشان» را به سرانجام برسانم.

نجفی افزود: برای بازی در ۲ سریال پیشنهاد کار داشتم، حتی برای یکی از آن‌ها پیش قسط دریافت کرده‌ام که پس از مدت‌ها هنوز هم از فیلمبرداری آن‌ خبری نیست.

این کارگردان در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه فعلا برنامه‌ای برای اکران فیلم «فصل ماهی سفید» ندارد، درباره موفق نبودن پخش فیلم‌های سینمایی از تلویزیون و پلتفرم‌های آنلاین خاطرنشان کرد: ماهیت پلتفرم‌ها از ابتدا برای نمایش سریال‌ها تعریف شده و به نظر می‌رسد علاقه‌ای به حمایت از فیلم‌های سینمایی ندارند. باتوجه به تعطیلی سینما، به نظر من این پلتفرم‌ها باید سینما را تا جایی که ممکن است، مثل تبلیغ فیلم‌ها، حمایت کنند چراکه مردم هنوز عادت به تماشای فیلم‌های سینمایی از این بستر ندارند.

این بازیگر در پایان اظهار کرد: یکی از دلایل عادت نکردن مردم به دیدن فیلم‌های سینمایی در پلتفرم‌ها می‌تواند این باشد که ذات ساخت فیلم‌های سینمایی برای دیدن آن روی پرده بزرگ سینماست و برای تماشا در تلویزیون یا موبایل و لپ تاپ ساخته نمی‌شوند ولی سریال‌های تلویزیون فرق می‌کنند و از اول برای همین قاب ساخته می‌شوند. در هر صورت به نظر من اگر تبلیغی صورت گیرد، حمایت مردم نیز بیشتر می‌شود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است