ساعت «تب» تغییر کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۴
در روزهای پایانی اجرا؛

ساعت «تب» تغییر کرد

ساعت اجرای نمایش «تب» به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تغییر کرد.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «تب» به نویسندگی و کارگردانی رویا کاکاخانی که از روز یکشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ دور دوم اجرای عمومی خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر آغاز کرده بود، از روز پنجشنبه۱۷ شهریور ۱۴۰۱ تا پایان اجراهای خود ساعت ۲۰:۱۵ به صحنه می رود.
دور دوم اجرای عمومی نمایش «تب» جواد خواجوی به عنوان ایفاگر تک نقش این اثر نمایشی جایگزین نادر فلاح شد و این در حالی است که در اجراهای پیش رو ساعد سهیلی بازیگر سینما به عنوان تهیه کننده گروه اجرایی را همراهی می کند.

از دیگر عوامل این اثر می توان به سیتا ییلاق بیگی طراح صحنه و لباس، علیرضا شفقی نژاد آهنگساز، رضا خضرایی طراح نور، محمد حسن دباغی فرد دستیار کارگردانی و مدیر اجرا، ماهور ماجدی دستیار کارگردان، میثم مقدم روابط عمومی و مشاور پروژه، محمد امین احمدوند مجری طرح، کیان قدرشناس مدیر صحنه، ندا عبدالمحمدی منشی صحنه و رضا جاویدی عکاس اشاره کرد.

«تب» روایتگر بخشی از زندگی مردی است که در یک شرایط اقتصادی و فرهنگی خوب رشد کرده و بزرگ شده است اما اتفاقی بر او تاثیر گذاشته و و باعث می‌شود تا دیدگاهش نسبت به زندگی، نقش و جایگاهش در وضعیت و شرایط اقتصادی جهان وارد شرایط و نگاه متفاوتی شده و به این بیندیشد که اصلاً می‌تواند بر شرایطی مانند فقر اثر داشته باشد یا خیر؟

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است