«مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی خانواده» به چاپ بیست‌ونهم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱

«مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی خانواده» به چاپ بیست‌ونهم رسید

چاپ بیست و چهارم کتاب «مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی خانواده» تألیف باقر ساروخانی در انتشارات سروش به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، چاپ بیست و چهارم کتاب «مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی خانواده» تألیف باقر ساروخانی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

در توضیح این کتاب آمده است: «کتاب «مقدمه‌ای بر جامعه‌شناسی خانواده» حاصل نزدیک به بیست ‌و‌پنج سال آموزش و پژوهش باقر ساروخانی درباره جامعه شناسی خانواده در ایران است. این کتاب متنی است علمی مناسب دانشجویان و نیز متنی ساده و همه‌فهم مناسب هر علاقه‌مند به حوزه جامعه‌شناسی خانواده.

کتاب با مفهوم ازدواج و تطوّر آن در طول تاریخ آغاز می‌شود. در فصل دوم به همسان همسری به عنوان قاعده ای جهانی برای همسرگزینی پرداخته شده است. انواع صُوَر ازدواج مبحث فصل سوم کتاب است. در فصل چهارم موضوع گزینش همسر و علایق فردی و حدّ والدین مطرح شده است. ازدواج در ایران امروز در فصل پنجم تحلیل شده است. فصل ششم درباره خانواده و انواع آن و نظریه‌های مربوط به آن است. فصل هفتم درباره حیات خانواده و عوامل مؤثر بر آن (اشتغال زن و خانواده) بحث و بررسی کرده است و فصل هشتم به انواع خویشاوندی از حیث جامعه شناختی پرداخته است.

کتاب ضمیمه‌ای دارد درباره کاربرد جامعه شناسی خانواده در گروه‌های ویژه (عشایر ایران).»

چاپ بیست و چهارم این کتاب در ۳۳۰ صفحۀ وزیری، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۱۱۰٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل کنند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است